Randis Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Hei alle sammen! Mitt første innlegg på denne siden. Er det flere som kjenner det med det samme at man er befruktet? Jeg kjenner det med en gang. Får positiv test ganske lenge før mensen skal komme også. Er det flere som føler det like raskt som meg der ute? Randi
madisen Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Har en venninne som aldri har tatt en test hjemmme, hun har vært gravid 5 ganger og kjent det med en gang. Hun bare vet/kjenner det sier hun.
Bare meg... Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Hva kjenner du da? Skjønte det ganske tidlig forrige gang. Akkurat som jeg kjenner "noe" nå også, men vet jo ikke. Jeg har litt rar fornemmelse i underlivet og bak i ryggen, og oppblåst mage. Akkurat som en eggløsning som ikke gir seg. (kan jo være lang eggløsning også...(c: ) Men, jeg vet jo ikke denne gangen, da har jeg kjent det veldig tidlig i såfall.
Randis Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2007 Jeg kjenner en slags mens-smerte rundt livmor-området.Ganske tydelig pluss en begynnende kvalme og luktsensitivitet med det samme. Jeg bruker å ha menssmerter i korsryggen. Slik at jeg vet det ikke er det. Får ikke til å bruke vanlig bukselinning etter en dag eller to. Pluss at livmora mi hovner opp slik at jeg kjenner det utenpå etter noen dager pluss at jeg spyr dagen lang (fra noen dager tilog med fødselen) ganske hurtig etter befrukning. Slik at alle skjønner at jeg er gravid. Trenger aldri å teste for å vite at jeg er gravid. Håper det dekker det meste.
Bare meg... Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Oi, det var jo voldsomt da! Ingen tvil i det hele tatt da nei. Og så fort da! Ikke noe kvalme her, men var ikke noe kvalm i svangerskapet. Rart det der at magen kan bli så stor så fort. (c:
trollmamma Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Mine tidligere svangerskap har eg merket med ein gang, bare veit det liksom, også har symptomene kommet etter ett par dager etter befruktning og eg testet lenge før ventet mens. Men ikke denne gang nei. Men tror kanskje at det er fordi eg trodde det var helt umulig for meg å ha blitt befruktet denne mnd, men er blitt gravid alikevell
Mamma mjaua Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 heldige dere er da:) sparer vel masse penger på graviditetstester hehe. jeg derimot visste det ikke. hadde smerter som jeg har når jeg skal få mensen. trodde mensen var på vei jeg, men det var visst ikke mensen, men en liten spire:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå