St. Hans Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Faktisk samlivsbrudd var i slutten av september. Separasjonen ble innvilget i midten av november. I desember har jeg for første gang fått utvidet barnetrygd (bra!!), men ingen etterbetaling for oktober og november. Har jeg ikke krav på det?
St.Sunniva Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Du må kanskje da dokumentere at du har bodd alene i oktober og november? Er ikke sikker jeg altså, men kunne jo tippe at det var noe sånt.
St. Hans Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2007 Eksen har leid en leilighet, så det er ikke vanskelig å dokumentere. Jeg er bare usikker på om jeg har krav på det. Håper noen vet.
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Eg og pappaen gjekk fra kvarandre i slutten på august, og eg fekk ikkje etterbetalt. Men her har jo også pappaen utvida trygd, så når han søkte gjekk det automatisk for meg. Me fekk ikkje ordna dette før i oktober, pga kluss med flyttemeldinga. Har fått etterbetalt stønad til barnetilsyn, og håper å få etterbetalt litt OS også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå