Gå til innhold

flergangsfødene!1

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har født men sniker meg inn her igjen hehe

er første gangs ,å har glemt ut hva de sa på sykehuset..

når kan jeg bade i badekaret etter fødselen når jeg har sydd?

å hvor lenge gjør det vondt i stingene?

han blir 4 uker idag,synes smertene har vart litt lenge...?

takker for alle svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:) Er litt usikker på når du kan bade, men tror jeg ville ha venta til jeg hadde vårt på 6- ukers kontroll jeg. Når det gjelder de stingene synes jeg nok det har gått vel lang tid. Nå har jeg kun erfaring med to små sting etter en rift innvendig selv, men det grodde vel i løpet av en uke eller no sånt... Vil anbefale deg å ta en tur til legen. Det kan jo være det har satt seg en infeksjon i såret? Håper smertene gir seg snart!

Skrevet

heia!!

Jeg hadde lenge småømt i stingene mine.. ho sydde kun to "pyntesting " som hun kalte det.. for at det ikke skulle svi spesielt når man skulle på do osv..

Å innvendige sår gror nok fortere enn utvendige.. må huske du er mye i bevegelse osv...

Hadde ikke vært redd for å bade nå, men kroppene er jo forskjellige på hvor sterkt immunforsvar man har da...:) Badet selv etter 2 uker...

Men å dusje litt først, å så sette seg i karet, det hadde jeg aldri vært redd for... du kan jo ha i litt grønnsåpe???? :) -Det er jo bare positivt hvis du har littegrann sår..rensende......

Så trenger man jo ikke sitte i karet en halvtime heller....;)

Føl deg fram du:)

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan det er med å bade ordentlig, det spørs vel kanskje hvor mye du har sydd osv..

Men kan komme med et tips =0)

...siden du har vondt i såret ennå.

Jeg revnet helt og hadde opperasjonssår i rompa, fikk besskjed om å sette meg i grønnsåpevann.

Kjøp steril grønnsåpe på apoteket og sett deg i det, det lindrer og hjelper såret til å gro...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...