Gå til innhold

Noen som blir like frustrert som meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av å se inn i klesskapet? Før så brukte jeg 38 i str i klær,nå er 42 i mammabukse(vel og merke uten stretch) trangt,kanskje noen har noen trøstens ord å gi også?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he he samme her altså:)

mammabuksa mi i 40 er sååååå trang nå at hvis jeg skulle kjøpt noen ny ville det blitt i 42. Brukte 38 før svangerskapet:)

Blir ikke frustrert av det, da jeg vet det er fordi jeg er gravid, men ser ikke frem til tiden etter fødselen da jeg må forholde meg til en kropp som liksom skal være som før bare mer dvask og slengete. Spørs om jeg får på meg Diesel buksa mi jeg er så glad i på leeeenge...

Har planer om, å forsøke å greie meg med de mammaklærne jeg har nå frem til termin og heller buke pengene på januarsalget til å kjøpe meg freche behagelige klær til etter fødselen. Skal pakke ned noen av de nye klærne i sykehusbagen slik at jeg kan føle meg litt vel på sykehuset også.

Godt råd fra ei venninne som nettopp har født. Nye sokker, og nye hvite topper fra bokbok f.esk koster ikke så mye og man er hvit og fin.

Dette betyr sikkert ikke så mye for mange, men kommer til å sette pris på det. Ikke fordi jeg ikke kan vise meg shabby altså, men for å føle meg litt fin i en rar tid:) Det er snakk om en deilig joggedress osv. Har ønsket meg de kule HH superundertøyene osv til jul som jeg kan ha. de har fine farger.

Skrevet

He, he:o) Brukte 38/40, må ha 42/44 i mammajeans fra H&M.. Det sies at kiloene renner av etter fødselen.. Har et lite håp! MEN spørs her da jeg har sluttet å røyke, mange av kiloene kom nok av den grunn.

Skrevet

Her skal dere begge to få noen trøstende ord av ei rulte/feit jente!

Dere er jo spirrevipper! Hihihihihihi!

Neida,kommer vel an på hvordan man føler seg.. Jeg brukte str 54 i klær FØR jeg blei gravid. Kan du jo tenke deg åssen jeg ser ut nå?

Egentlig synes jeg det er godt at magen min buler litt ut og sånn da.. Så det er vel bare å nyte det,jenter?

Skrevet

Jeg brukte L og XL før svangerskapet. Gjemte vel kroppen min litt bak store klær. Nå som jeg er gravid går jeg i mer kroppnære klær, og liker kroppen min svært godt :o)

Har tidligere hatt spiseforstyrrelser, så det er deilig å slippe å tenke på hvordan kroppen ser ut, annet enn at den er gravid og flott!

Skrevet

Så ska det låta Lompa'mor! :) Vi får bare nyte det altså.. Jeg synes alle gravide er flotte jeg. Bortsett fra min egen mage,jeg får sånn skinn som henger løst under navelen.. :P Hihi!

Skrevet

Jeg var egentlig ganske lita før jeg blei gravid.

Opp 13 kilo i uke 31, så det sier seg jo selv at ingenting passer lenger - heller ikke gravideklær jeg kjøpte da magen begynte å synes....

Så jeg har faktisk rett og slett slutta å bruke bukser...

Her går det kun i thights og kjole/lange topper.

Klarer ikke å presse meg inn i bukser lenger! Får angst..... hehehe

Men dette dreier seg egentlig mest om komfort. Klarer ikke at ting strammer lenger.

Støtter Lompa over her, synes jo faktisk at jeg er fin med magen og alt det andre:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...