*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Tenkte jeg kunne dele noen av mine erfaringer gjennom 20pp! 1: Prøv å IKKE lete etter symtomer, for da er det en veldig stor sjangse for skuffelser! Om du tenker for mye på det, så starter hormonene dine for fult, og du trur du er gravid! Jeg gikk selv 35 dager over IKM, og hadde så og si ALLE symtomene. Men bare negative tester og TR kom til slutt! 2: Prøv å ha sex hver dag under EL tiden din! Er du usikker når du har EL så ta EL-tester.. Finner du ikke ut når du har EL-kan dere jo ha sex hver dag.. 3: Ikke bare tenk på baby hele tiden. Kos deg heller masse med din kjære under en god middag osv under EL.. 4: Er du bare i 1-5 pp og det ikke har klaffet. Skjønner godt dere blir lei dere, men er ikke alltid det klaffer med engag. Bare se på de som har prøvd i 1år og oppover. Tenk heller positivt! 5: Prøv å holde deg unna alkohol, det fikk jeg vite av legen. Om man klarer å holde seg unna alt som er av alkohol, er det større sjangs at det klaffer fortere. (Jeg har selv ikke drikki på nesten 1år) 6: Har dere prøvd i 1år og det ikke har klaffet har dere krav på hjelp fra legen med f.eks utredning. Er du under 20år så er det ikke alle steder du får hjelp, for de syntes du er for ung! Er du over 35, så har du rett til hjelp etter 6mnd om jeg ikke husker feil! Vi skal til utredning og få hjelp etter nyttår:) Skal til samtale med legen da. Er det noe du lurer på så spør gjerne:)
isi* med liten januar spire!! Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Tusen takk... Er redd baby-tenking har gått litt mye til hodet påmeg denne mnd. Ja vi tenker å bare prøve vanlig frem til høsten igjen. Har det ikke skjedd noe til da så skal vi på utredning. Hva skjer når du blir så skuffet? Tenker du noen gang at det er pga deg? Det gjør jeg. Er så redd for at jeg ikke kan gi han barn.Men vet bare det er en tanke som er alt for tidelig å tenke.... Holde seg helt unna alkohol? Hmmm, da prøver vi det =) Kan vel ikke skade i allefall =) Klem *isi 5pp*
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2007 Hei isi* Hva som skjer med meg når jeg blir så skuffet.. Nå i desember endte det i snørr og tårer.. For jeg skulle hatt TR 3 november, men kom ikke før 8 desember.. Så denne gangen ble jeg ganske lei meg, og tenkte altfor mye på at nå måtte ha klaffet! Og det som er så utrolig dumt da, er at da begynner hormonene! Denne gangen var det bare hormonene mine som holdt igjen mensen.. Ellers blir jeg skuffa, men tenker at en dag skal det bli vår tur.. Ja, jeg tenker mange ganger på at *kansje det er meg det er noe galt med, kommer jeg aldri til å kunne bli mamma?* Men er jo dumt av oss å tenke sånn å! For er ikke alle som blir gravide etter ett par pp'r som mange andre blir. Men om det ikke klaffer for oss denne mnd, så skal vi begge sjekkes:) Klem:)
Lady`83 Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Hei;) Takk for listen du deler med oss;) Det kommer godt med!!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2007 Jo, bare koselig! Tenkte det ville være kjekt å dele med dere det vi har prøvd. Men ikke klaffet for oss enda, men gir ikke opp enda:)
tegneseriedama Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 hei, syns du har mange gode tips her, men min favoritt må være det i punkt tre- å kose seg med gubben under en god middag ;-)
Synnøve_Solbakken Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 Trodde det var bedre å ha sex annenhver dag rundt EL jeg, slik at det ble samlet opp litt gode svømmere.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. desember 2007 Det sies at man burde ha det vær dag. Men om morgenen!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. desember 2007 Dytter opp jeg:)
isi* med liten januar spire!! Skrevet 20. desember 2007 #10 Skrevet 20. desember 2007 Veldig bra dette =) mmm noen andre her som ikke er veeeldig lysten til vanlig før fuglene har stått opp? typen min syns det var veldig kjekt forgje EL da jeg plutselig var våken før 6 ommorgenen for å få litt kos... hehe men dabbet av etter tre dager hihi.... hva disse babygeriene gjørmed oss. blir jo tussete jo!!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 21. desember 2007 Hehe! Ikke bare bare å gjøre det om morran;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå