Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Synst det er så spennende og høre hva forskjellige folk kalle di små nurka sine. selv sliter jeg voldsomt og har ikke kommet så langt men kansje: Tuva eller Naomi.hun skal og ha ett navn til,da det er så og si alle andre i familien som har det. (signere med anonym,siden det er litt kjenntfolk her inne=)
mine små alver... Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Vet ikke enda synes det er kjempevanskelig med guttenavn..har tenkt på Julian,men det kan jo fort forandre seg:)
mamman t o.a Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 her blir det enten serine eller odin andrè
1, 2, 3!!! Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Ronja! Var på UL i går og fikk vite at vi venter jente igjen! Ronja blir en blanding av mitt og pappaen's navn!
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Hvis det blir jente, så har jeg lyst å bruke navnet Emma, synest det er så flott, og så passer det veldig til navnet vår første snupp har Er det gutt, så aner jeg ikke. Sambo har jo en del å si i saken også, så vi får se hva vi ender på. Skal på ul i februar og gleder meg!!
Stoltmai mamma:) Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 ifølge ul venter vi jente, og da skal hun hete Leah Malene
Bebis08 Skrevet 19. desember 2007 #8 Skrevet 19. desember 2007 Jakob, Magnus, Mads eller Fredrik tror vi.....
lillespiren2:) Skrevet 19. desember 2007 #10 Skrevet 19. desember 2007 Hei vår gutt skal hete, noah, oliver eller johannes..
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 19. desember 2007 #11 Skrevet 19. desember 2007 emma, signe, siren eller isak:)
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #12 Skrevet 19. desember 2007 Matilda hvis jente, den er ganske bankers tror vi. Guttenavn er litt verre, kanskje William..? Usikre her altså..
Gutt og jentemamma <3 Skrevet 19. desember 2007 #14 Skrevet 19. desember 2007 Gutten vår som kommer i mars skal hete Filip. Men vi ønsker dobblet navn, så det andre navnet er ikke helt bestemt enda, det er litt vanskelig.
Noah 21.05.08 :) Skrevet 19. desember 2007 #15 Skrevet 19. desember 2007 Vi vet enda ikke hvilket kjønn det blir,men har bestemt oss for Emily og Adrian. Skal på ul i januar så det blir spennende
Sofia <3 Skrevet 19. desember 2007 #16 Skrevet 19. desember 2007 Ul viser jente, så om det stemmer skal lille gullet vårt hete Isabella. Skulle det vise seg og bli en gutt, holder vi en knapp på Lucas=)
mor.monsen Skrevet 19. desember 2007 #17 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har vært på en ul som viste jente og da bestemte vi oss for Ingvild. Skal på 3D ul i morgen. Håper på å få bekrefta kjønnet da. Men skulle det være en gutt så blir det Sigurd tror jeg.
nr 4 er her<3 Skrevet 19. desember 2007 #18 Skrevet 19. desember 2007 vår lille jente ska hete isabella madeleine:)
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 19. desember 2007 #19 Skrevet 19. desember 2007 gutten i magen min skal hete Ole etter oldefar som kommer ifra samme gård som vi bor på nå og hermann altså Ole Hermann
mammeladas *HØYGRAVID' Skrevet 19. desember 2007 #20 Skrevet 19. desember 2007 Gutten vår skal hete Mats! Liker så godt korte, lette navn - og så er det så friskt synes jeg. Ser for meg en lyslugget liten sjarmør med capsen på snei hehe:-)
kees_me termin 14/6-07 Skrevet 19. desember 2007 #21 Skrevet 19. desember 2007 Vi vet ikke enda, men noen navn vi tenker på: Jente: Rakel, Athina, Christell og Camilla Gutt: Johannes, Leander, Peter og Jesper Veldig forskjellige navn alle sammen, men vi har jo go ti=) Så liker vi Xavier, men vi skal bare ha ett navn og det blir litt for lite norskt for vår del....
♥allegodetingertre♥ Skrevet 19. desember 2007 #22 Skrevet 19. desember 2007 Får vi en gutt skal han hete Torjus, får vi ei jente skal hun hete Christina.
Marino Skrevet 19. desember 2007 #23 Skrevet 19. desember 2007 Hvis det blir gutt skal han hete Olve. Blir det jente blir det Ingeborg (etter tippoldemor)
Piken på landet Skrevet 19. desember 2007 #24 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har Ellinor som første valg, men tror ikke jeg får mannen med på det. Andre valget mitt er Tora, det tror jeg han går med på, for det er direkte oppkalling etter en dame som har betydd mye for meg. Jenta vi har fra før er også direkte oppkallt, så det passer vel best å gjøre det med neste mann og. Hadde det vært gutt hadde det nok blitt Jakob.
-dållmax- Skrevet 19. desember 2007 #25 Skrevet 19. desember 2007 tulla vår skal få navnet Thea Mariell:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå