Gå til innhold

Dere som ikke kjente så mye i 1. tri...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer over til dere om en uke, men må likevel spørre...

Når skjønte dere at dere var gravide? Jeg har ikke vært på tidlig UL, bare på to samtaler hos legen. Hun virker jo veldig overbevist, men jeg blir jo litt usikker innimellom likevel. Mye trøtt, ømme pupper, kvalmen gikk over rundt uke 8/9, har litt stikninger innimellom og bekkenet knirker litt bak, ellers ingenting. Ja, vet jeg sikkert er gravid, men tenker fort: Hvordan kan legen egentlig vite det før magen vokser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

regner vell med hun har tatt urinprøve av deg å testa....

Skrevet

At mensen uteblir er vel ett veldig sikkert tegn da=)

er litt vanskelig og faktisk forstå og man føler seg ikke særlig gravid i 1trim.

rundt uke 18,19 begynnte jeg og føle meg gravid,eller tro på det...hehe...

Men var jo veldig dårlig i 1 trim og til uke 14,så var vel ett godt tegn det og.

legen vet vel egentlig ikke noe mer en deg,positiv test er vel det eneste "sikkre" dem og har

Skrevet

HI her. Nei, hun testet meg ikke, såvidt jeg vet... Leverte jo urinprøve, men den bare sjekket hun for uhumsheter. Testet to ganger på en uke hjemme helt i starten, that's it!

Men det er vel som hun under her sier, det kommer vel :) Skal jo på ul rundt uke 17-18, og innen da har kanskje magen vokst litt??

Skrevet

det første jeg merka, og en av de sikreste tegnene på at en er gravid er jo at mensen uteblir..

kvalmen kom vel når jeg var ca. 6-7 uker på vei, og da kom også ømme bryster og slikt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...