Gå til innhold

Yes - jeg fikk innvilget ks idag ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nå kan jeg slappe av og nyte tiden før og etter jul - og tiden fram til prinsen kommer ;o) Nå er det bare å vente bare på dato'n - skulle få den om ca 1 uke sa jordmor (regner med at det tar litt lengre tid da, siden det er masse fri neste uke) Jeg er så utrolig glad, for at samtalen i dag gikk så bra ;o) Hadde jo gruet meg sånn, men jordmoren jeg snakket med var så forståelsesfull og hyggelig - var ikke så mye å diskutere, så ble rimelig fort bestemt ;o) Nå gleder jeg meg til å få treffe prinsen min i feb en gang ;o)

Klemz fra:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å gratulerer!!!! Kjenner den følelsen!! Nyt tiden og kos deg frem til prinsen kommer!!!!

:)

Skrevet

hvorfor ks?

Skrevet

Tusen takk, navnsøstra mi ;o) Ja, nå skal jeg bare kose meg og nyte sv.skapet frem til prinsen min kommer ;o)

Masse LYKKE TIL til deg, Monica ;o) Om 2 dager får du se gullet ditt ;o)

Klemz fra:

Skrevet

Hei Amy Lee!

Ks fordi jeg har en kronisk sykdom, som jeg er redd ville blitt verre om jeg hadde født vanlig...

Skrevet

Så bra =) Lykke lykke til... Mamma hadde 3 keisersnitt, og har BARE positive ting å si om det =)

Skrevet

Tusen takk ;o)

Skrevet

Gratulerer :-) Jeg har også fått innvilget ks, og er kjempeglad og lettet! Er så herlig når man får svart på hvitt, og kan slappe av. Kos deg :-)

Skrevet

Det var bra for deg :o) nå kan du vel få slappet litt av i julen :o) lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...