Gå til innhold

Yes - jeg fikk innvilget ks idag ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nå kan jeg slappe av og nyte tiden før og etter jul - og tiden fram til prinsen kommer ;o) Nå er det bare å vente bare på dato'n - skulle få den om ca 1 uke sa jordmor (regner med at det tar litt lengre tid da, siden det er masse fri neste uke) Jeg er så utrolig glad, for at samtalen i dag gikk så bra ;o) Hadde jo gruet meg sånn, men jordmoren jeg snakket med var så forståelsesfull og hyggelig - var ikke så mye å diskutere, så ble rimelig fort bestemt ;o) Nå gleder jeg meg til å få treffe prinsen min i feb en gang ;o)

Klemz fra:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott da :) Deilig å ha det overstått og føle seg forstått.

Hvorfor vil du ha KS da?

Skrevet

Ja, jeg er kjempe happy ;o) Nå kan jeg senke skuldrene og bare kose meg i julen, og fram til prinsen min kommer - slipper å grue meg mer.... Jeg ønsket KS, fordi jeg har en kronisk sykdom, og er redd for at den skal bli verre ved vanlig fødsel. Jeg skal jo følge opp 4 barn, og da er det greit at helsa er mer eller mindre på topp... Fikk full forståelse fra jordmor... ;o) Var ikke noe å diskutere ang det, så han ;o) Så jeg hadde vist grua meg unødvendig... Skal bli deilig å få sove godt i natt, uten masse tanker svirrende rundt i hodet ;o)

Klemz fra en super happy:

Skrevet

ehh, hvis du vil at helsa skal være på topp så er det jo dumt med ks.. da må en jo holde seg i ro til alt er grodd og vel så det!!

Skrevet

Dette synes jeg var et lite opplyst og støttende innlegg av deg anonym. Ja, det er en operasjon, men liggetiden på sykehuset er faktisk gjennomsnittlig bare 4 dager og de fleste har det ganske greit etterpå. Så vidt jeg har forstått. Og man skal ikke holde seg i ro, men komme seg opp av senga så raskt som mulig. Og man kan fortsatt løfte babyen er jeg fortalt.

Vil bare si lykke til med ks jeg. Har fått innvilget det jeg også, men har valget om jeg vil ta det eller føde vaginalt.

Skrevet

man kan IKKE løfte på barnet 4 dager etter KS! det er det dummeste jeg har hørt!

Skrevet

Så bra da :o) Ønsker deg lykke til når dagen kommer!

Skrevet

Så bra! Roen senker seg så absolutt når man får det avklart. Jeg har også funnet en helt annen ro nå som jeg vet jeg får ks, det er jo nok plager og bekymringer (-men også gleder!) i et sv.skap om ikke man skal grue seg til fødsel i tillegg. Til anonym vil jeg bare si at du nok ikke har funnet opp kruttet, og heller ikke bør uttale deg så generelt, dette varierer jo veldig fra kvinne til kvinne. Tørk av deg det sure trynet - det er jul!!!!

Skrevet

Til anonym

Jeg løftet babyen min selv dagen etter ks, og dro hjem etter to dager fra sykehuset.

På sykehuset synes de det er fint at du beveger deg mye så snart som mulig for å minske faren for blodpropp.

Og når man ikke vet hva slags kronisk sykdom HI har så kan vel ks være det beste for hennes helse???????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...