ano`num *17.03.10* Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Jente eller gutt? Saks var en hit her da! Tegnepapir og fargeblyanter. En pysj elsket jeg selv å få. Den ene julen jeg ikke fikk noen ble jeg lei meg. De gangene jeg fikk flere var jeg i hundre! Hele poenget var å få sove i en ny en den kvelden, egentlig....
meg & to små vampyrer Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2007 Gutt. Men er ikke intr i å kjøpe gaver som er veldig kjønnsavhengige. Pysj, ja, men aner ikke str hans da..
murmelmamma Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 her har vi kjøpt noen sånne små legosett i år til vennene til barna våre...de koster mellom 50 og 70 kr pr stykke... de fleste barn har jo lego hjemme og kan supplere med en liten ting til..... Ellers er malerskrin en hit her hos oss..eller fargebøker... vi fant også noen morsomme "magnetbøker" på nille.... det var et "gårdsmiljø" og så var det med hauger av dyr og mennesker som var magneter og som barnet selv kan plassere inn der de vil ha det....det var en STOR hit...klistremerker forsvinner gjerne..men på denne hang magnete fast..og "boken" ble ny hver gang barnet puttet de på igjen...de kostet 49, 50 ...... ellers så er min 4 åring utrolig glad i å få sokker med motiv på....ja...litt sær han kansje...men det er STOR glede ole brum eller spiderman eller mikke mus dukker opp på sokker her i huset....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå