Plutseliten :) Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Hvordan går det med deg...og dere? Har lille huleboeren det bra inni magen? Har storebror det greit på skolen nå ? Har du fått noe hjelp fra de du søkte? Tenker på dere skjønner du ) Gode varme klemmer sendes
dritgrei hei hei! Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Hei, og takk for tankene, det var koselig!!! Jeg har det mye bedre, dritgreimannen har det mye bedre, vi har det fint sammen! Lille huleboer har rukket å bli 19 uker, og jeg tror den har det fint jeg. Jeg kjenner at den snurrer men jeg kjenner det ikke ofte... Men alt tyder på at den lever og har det fint. Storebror har det mye bedre på skolen. Jeg er vedig glad ofr at det hjelper å være sta, for de fikk rydda opp i driten, men ungen som var værst er værst enda, men det betyr ikke så mye for dritgreigutten lenger, fordi de voksne er tydelige på hvordan man oppfører seg og ikke.... Det er jeg glad for, for jeg har ikke så mye til overs for den ungen, og det burde man egentlig ikke si. Men jeg liker i utgangspunktet ikke barn nettopp fordi det finnes sånne som denne ungen her. I dag har jeg vært sammen med ham i 10 minutter, og jeg måtte bremse ham i erting og maktkamp fire ganger i løpet av den tiden..... Jeg kunne snakket lenge om dette kjenner jeg, men det er jo egentlig ikke denne ungen som er problemet.... Jeg har fått hjelp og oppfølging og flere plasser å henvende meg, og alle er snille og jeg er ikke gal, bare gravid ;-)))) i morgen fylle en spent drigreigutt 7 år, og det er koselig. Nå skulle jeg bare ønkse at jeg hadde energi nok til å rydde å gjøre det koselig her til han våkner..... Jeg skal nok klare det, men nå må jeg rett og slett slenge meg litt på sofaen, for ejg har vært på farten kontinuerlig siden klokken kvart over tolv idag til nå.... Man blir litt sliten da - i alle fall jeg :-) takk for tankenen nok en gang, det er koselig å bli tenkt på! god klem tilbake, og så skal det vel sies at jeg sender dere en tanke eller 50 ganske ofte ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå