@stronauten med 3 små Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Har kjøpt ny, kjempedyr og visstnok veldig bra maskin. Men ullprogrammet er så skånsomt at klærne ikke blir rene! Grøt på bodyer kommer ut like klissete og skittent som da jeg la de inn. For ikke å snakke om bæsj! Noen som har tips til andre program som er bra å bruke på ull?
Candy girrrl Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Kommer an på hva ulleklær du har. Er det den sensitive sorten kan jo du legge de i vann med milo en stund først. Og gni litt på flekkene. Jeg vasker janus ullet mitt på vanlig program jeg. Med milo. Har samme maskin som deg.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Man skal vel alltid vaske ullklær på ullprogram, da tar man vare på ullens kvaliteter. Det har hendt at ullklær har havnet med i vanlig vask her hos meg og da blir de litt tovete og stive. Hvis det blir flekker på ullklærne så tar jeg og skyller av det verste i vann og har på milo med en gang før jeg vasker de i maskinen. Bruker å gå greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå