heidi72 Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Skal vi sende skattekortet til NAV...?
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Ja, er visst NAV som skal ha det ja=)
brattiann Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Hvis det er arbeidsgiver som betaler lønn under permisjonene, så skal skattekoretet leveres til dem. Hvis nav betaler skal skattekortet til dem.
Anettemor82 Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 skjønte ikke helt det der jeg.. hvordan vet jeg om det er NAV eller arbeidsgiver som betaler lønn i permisjonen? jeg har et vikariat som går ut 31. juli. er det da arbeidsgiver eller Nav som betaler?går ut i permisjon imorgen..
Snart tobarnsmamma:) Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Du må spørre på jobben din, det varierer fra arbeidsplass til arbeidsplas.s. Jeg jobber i kommunen, for meg blir det arbeidsgivers om betaler ut lønnen, men det kan jo variere fra kommune til kommune, jobber i Stavanger! Spørr noen andre fra jobben som har født tidligere, eller finn ut hvem som har ansvar for lønn og spørr han/hun!
Anettemor82 Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 ok:) takk skal du ha! skal høre med dem imorgen.. jobber i kommunen jeg også(Bergen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå