Gå til innhold

Teite ideer og sånn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år hadde jeg bestemt meg for å lage spiselige julegaver til alle voksne og har laget MASSE konfekt siste uka. Så; kremen av kremen. I dag har jeg laget kremmerhus av sjokolade, fylt med ganache. Det har ALDRI sett så j... ut hjemme hos meg! En advarsel til de som får samme ideen: konfektlaging er IKKE for mennesker med lite tålmodighet og lav tåleranse for klin.... Nå gir jeg opp! Det kommer bare til å se ut som en grisebinge her i år....Går og legger meg jeg...*sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he.. dette kunne jeg fortalt deg! Gjorde det samme ifjor, hvor alle fikk håndmalte "syltetøy-glass" med lokk fylt med hjemmelagd knask. ALDRI mer!!!

I år fikk jeg den briljante ideén om å sy grytekluter til mamma, svigermor og alle andre damer i familien..... Kan vel si det sånn at jeg hater den sy-maskinen dypt og inderlig- tror forresten den følelsen er gjensidig!

Sambo fikk beskjed om at neste gang jeg fikk en så briljant ide om å lage julegaver selv skulle han stenge meg inne på badet til trangen gikk over =D

Skrevet

Da minner jeg deg på kjøpegaver i november neste år hvis du gjør det samme for meg;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...