Den lille blå smurfen Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Hei! Hører egentlig til inne på 2. trimester, men tror dere på 3. er til bedre hjelp. Jeg er gravid med min tredje med termin april, mine to andre barn er 5 og 7, og da jeg var gravid med dem ble jeg på kontrollene sjekket innvendig av jm/lege, kanskje fra uke 34 frem til termin. Det var for å sjekke for evt åpning / utflating av tappen. Er dette noe de fortsatt gjør?
BlåklokkaVest Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Nei, ikke her jeg bor i alle fall. Vi må be om det.
Håpefull mamma Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 jeg er uke 38+6 i dag og har aldri blitt sjekket for dette.
sydilla Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Nei, ikke sånn automatisk. Men legen som skrev meg ut etter å stoppet fødsel i uke 31 sa at jeg burde få sjekket dette fra uke 36/37 pga. kjappe fødsler tidligere. Ellers opplever jeg at de er veldig forsikrige med å sjekke livmorhalsen uten UL...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå