Gå til innhold

Yeiiiii :o) kjøpt meg jeans i str

Anbefalte innlegg

Skrevet

36!!!!!! shit assa! har gått ned 13-14 kg siden i fjor, og er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ stolt!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blæh.. nå ble jeg nesten kvalm av misunnelse her.. så flink du har vært!! =D Hva har du gjort...? jeg starter "hardkjør" fra nyttår.. tar gjerne imot tips.. =)

Skrevet

Hæ?? 36 på en voksen dame med barn? Nå er jeg mer enn litt misunnelig! Kan jo bare ta av meg hatten for det:)

Skrevet

det var stretch da... men uansett!!!!! hihi

jeg startet på bailine i mai, tok 10 ganger + at jeg fulgte den dietten de bruker, dvs lite karbohydrater. gikk kjapt ned, og har hatt ca samme vekt nå som i høst. nå spiser jeg brød, men lite potet/pasta/ris. det er bare innimellom...

Skrevet

Hønemor, "hardkjør" er ikke bra. De fleste som begynner med harkjør går opp igjen.

Skrevet

moneytits; mente mer at denne gangen skal jeg klare det!! =) Ikke utskeielser mer enn en gang i uka.. og sunnere mat.. mere trening! =)

Skrevet

grattis. du har vert kjempe flink, det er ikke bare lett. har gått ned 12 kg siste året og har vert og kjøpt meg bukser i 36 jeg og. det er så deilig. men sliter med og få vekk magen...

Skrevet

magen er mitt store problem også!!!! men prøver å trene minst to ganger i uka, så kanskje den forsvinner... *håpehåpe*

Skrevet

`ja trener et par ganger i uken jeg og men magen er tyngst og trene vekk. men vi får håpe vi klarer det før bikini sesongen:)

Skrevet

så flink du har vært!.-)

str 36 kan jge bare drømme om en stund til..... 18 uker på vei som jeg er.... men jeg skal dit igjen en gang helt sikkert

Skrevet

Ja da har du grunn til å være stolt av deg selv!!! Gratulerer som hot mama:))

Skrevet

Grattis:0)

så flink du har vært...Har 5 kg etter graviditeten som klooooorer seg fast jeg. Trener litt og går lange turer men det hjelper fint lite:0(

Skrevet

Oj,har ikke vært i den størrelsen siden jeg var 20år gitt.Kjempe flink har du vært,grattis så mye:)

Skrevet

Grattis! Flink du har vært:o) Jeg kommer meg også inn i mine 36-bukser igjen nå, 4 mnd etter fødselen til andremann - gikk ikke så fort sist gang, nei;o)

Skrevet

gratiis! Kjempeflink du er:) har du gått til veileding på det der bailine? er det dyrt?

Skrevet

tusen takk :o)

muselusa, jeg er "bare" 23 da :-p

bambolina, du får en del veiledning + en bok på bailine. og du kan jo spørre de damene om hva som helst. var ganske dyrt, men absolutt verdt det!!! husker ikke helt hva det koster, men unbder 2000 for 10 ganger.

se på www.bailine.no

Skrevet

Utrolig bra... har aldri vært nede i den størrelse jeg (vel, tidlig i tenårene kanskje). Har akkurat slanket meg fra str 44 til 42, håper jeg klarer 40 etterhvert.

Grattis!

Skrevet

så flott!!!

akkurat gått ned 7 kg selv, og smøg meg inn i str 36 idag jeg og!!! så da endte det med at jeg kjøpte 3 bukser, thihi!!!

Skrevet

Gratulerer så masse. Kan du fortelle litt om Bailine? Det er tydeligvis verdt pengene. Hva koster det?

Skrevet

bailine... du kommer inn i en salong, legger deg i en seng kun iført undertøy. så kommer en av de damene som jobber der og setter på reimer rundt kroppen for å så legge på noen strømledninger som stimulerer musklene. du kan lese alt på www.bailine.no

dietten er minst mulig karbohydrater. du kan spise wasa fiber plus knekkebrød med omtrent hva du vil av pålegg, og bytte ut potet/ris/pasta med blomkål/brokkoli osv.

mye egg og bacon :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...