Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 har nettopp begynt å gi morsmelkerstatning etter hvert måltid med pupp! gutten på 4 mnd krevde mat minst 1 gang i timen, så min produksjon holder tydeligvis ikke til at han kan ha et "normalt" mønster på måltidene. har vært sånn i over 2 mnd. må jeg da ha malt i det jeg gir på flaske av mme? eller er ikke det nødvendig når mesteparten er mm?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Det er ikke alltid det er nødvendig i det hele tatt. Se det an først, og så kan du prøve deg frem om han får hard avføring/vondt.
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 jeg fikk beskjed fra hs at malt er bare sunt så jeg kunne bare gi.. jeg gir mme til kvelden og mm ellers, så jeg har ca ei ts i kveldsflasken og tulla er 3 mnd..
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 1 ss malt pr liter vann=) skader ikke å ha malt i melka, hjelper på å holde magen i sjakk fikk jeg beskjed om...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå