Gjest Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Kos dere masse julen venner! Jeg gleder meg til jul og til å hilse på han de kaller nissen. Har ikke sett ham før, men storesøster sier at han ikke finnes, så han er ikke farlig.. Men mamma og pappa sier at han finnes, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro.. Men dere kan glede dere til moren og faren deres setter opp juletreet. Det er kjempegøy å se mamma løpe mot meg når det faller ned.. Og gjett om jeg ler godt da. 2 ganger har jeg klart det nå. Men nå har de lagt masse papir under treet, og det er også kjempeartig. Bare gled dere. Du kan rive og bite og herje med det papiret, også er det jammen meg noe inni papiret også! Men det har jeg ikke fått leke med. Gleder meg til å se dere etter nyttårsaften. Tenk, pappa sier jeg skal få holde stjerneskudd i år. Mamma er ikke så fornøyd med det, men jeg vil gjerne prøve.. jeg er jo så tøff! GOD JUL!!!!!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Kos deg masse i julen du også :-) Vi skal reise til mormor i Kristiansand på lørdag, det gleder jeg meg masse til. Der skal vi feire julen sammen med alle fetterne mine, så jeg må passe på å ta igjen på dem når de blir litt for tøffe. Blir nok herdet etter denne julen jeg ja :-) Mamma pynta noe som likner et tre i stua hos oss også, men jeg bryr meg ikke så mye om det. Det står borte ved peisen og der får jeg ikke lov til å gå så da roter jeg heller alle lekene mine utover hele stuegulvet istedenfor. hihi Mamma sier at vi skal reise hjem igjen i romjula, så skal vi feire nyttårsaften ute i Asker sammen med gode venner. Spørs om jeg klarer å holde meg våken helt til rakettene, men om jeg sovner så våkner jeg sikkert av alt bråket og får med meg litt likevel :-) Goooood jul alle sammen! Klem Camilla
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Så hyggelig med julehilsener :-) Mamma har ikke satt opp treet enda, men jeg fikk såvidt se noe bustete som stakk opp av en eske, jeg krabbet i full fart mot det men da ble det fort pakket bort igjen. Vi får se, jeg er ekspert i å rive ned ting så dette kan bli bra! I dag har mamma bakt lussekatter igjen, og det er kult for da får jeg alltid masse. Så skal vi visst pakke de siste pakkene, hva enn et er, og det er også moro for jeg får min egen haug med papir og bånd. Mamma og pappa sier de gleder seg, så da tror jeg nok at jeg også gjør det. Hva enn dette er så skal det bli moro! GOD JUL alle mine venner! Juleklem fra Mia :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Hiv og hoi! Jeg gleder meg mest til mormor og morfar kommer for å feire jul med oss. De kommer fra Sørlandet på julaften og skal feire sammen med meg, mamma, pappa og bestemor og bestefar. Kan hende jeg blir litt bortskjemt i julen ja. Mamma blir fryktelig stolt når jeg sier mamma hele tida. Så det passer jeg på å si i passe doser med ett veldig sjarmør smil i tillegg. Da blir hun så glad. Ellers koser jeg meg veldig med pappa som nå har tatt juleferie. Håper dere også får en fin jul. Siklete suss fra Mathilde som får fortennene oppe:)
Rødtopp75 og to små Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Jeg gleder meg også masse til denne jula, selv om jeg ikke helt vet hva det er. Jeg tror det må være noe spennende for hver frokost i det siste har jeg fått åpne pakker og leke med papiret. Det dumme er bare at det alltid er mamma som skal bestemme hvilken pakke jeg får åpne og ikke jeg Så hvis jula er enda bedre, gleder jeg meg kjempemasse. Jeg har også hørt at de skal ta inn et tre i stua og pynte det med lys. Det må bare bli bra, for tre og lys er jo to av favorittene mine, så da er det bare litt dumt at jeg fortsatt ikke har fått dreis på denne krabbingen og kan komme meg bort og rive det ned. Nyttårsaften blir sikkert også toppers for lys og smell er jo bare så gøy!! Håper dere alle får en knall jul og nyttår.
smurfen :o) Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 kos deg masse i julen du og! Jeg gleder meg til å feire jul med mamma og pappa hjemme. Mormor og bestefar kommer også ) Jeg har ikke får teste juletreet enda, for mamma har ikke tatt det inn enda. Men gleder meg til alt papiret jeg skal svømme i på julaften. Gleder meg masse til å se dere på nyåret. Stor juleklem til alle! GOD JUL OG GODT NYTT ÅR!
Solstråle72 Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Jeg skal til farmor i Tromsø til jul. Det blir moro for jeg ser ikke henne så ofte. Håper farmor har sånn juletre også, for jeg vil leke med det og prøve å rive det ned sånn som Matteo har gjort :-). Hører mamma sier det ikke er lov, men vi får nå se...hehe Jeg gleder meg også til pakkene og alt papiret jeg kan spise og tygge på. Og jeg tror jeg får noen fine leker for mamma blunker så lurt om dagen!! Jeg skal ut å fly til jul. Det blir spennende for det har jeg aldri gjort før. Men jeg ligger på gulvet og øver meg hver dag :-) Mamma sier i allefall det hele tiden når jeg øver, at jeg ligger og "flyr" Ønsker dere alle en riktig God Jul og Godt Nytt år! Juleklem fra Tobias
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå