Candy girrrl Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=191216 Synst det er sært jeg. Må være for damer som har dobbel knute på beina.
Vicky 83 Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Syntes det var teit. Man skal jo VILLE ha sex. Blir bare dumt å ha det som en tjeneste.
smågodt prinsessa Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 syns det er originalt jeg... som en ekstra-presang.. jeg ga sånn gavekort til kjæresten min i fjor.. ble aldri brukt helt slavisk.. men en morsom greie!
☆Anonymia☆ Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 kan bli en moro gave =) syns faktisk ikke den var teit!!
solstråle69 Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Synes det var en super gave-idè, jeg! Hvis du IKKE ønsker sex med mannen din, gir du selvfølgelig ikke en sånn gave...
☆Anonymia☆ Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 solstråle69: haha ikke sant =) som jeg skulle sagt de selv,hahahahha =)
Candy girrrl Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. desember 2007 Ja..men jeg mener de stakkars mennene må da få sex uansett.
smågodt prinsessa Skrevet 19. desember 2007 #9 Skrevet 19. desember 2007 Men på disse gavekortene kan du jo spice opp med forskjellige ting som ikke er hverdags-sex på en måte.. kanskje 1 klipp kan være erotisk massasje.. (det er jo ikke noe man gjør hver dag liksom).. osv osv..
Candy girrrl Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. desember 2007 Kanskje jeg skal gi et klippekort på middager. Et klipp; biff. Et annet; taco. Poenget er.. Man gir ting som egentlig skal være en selvfølge i et forhold. Derfor mener jeg det er litt sært. Men for all del.. skal ikke fordømme de som velger en slik gave.
solstråle69 Skrevet 19. desember 2007 #12 Skrevet 19. desember 2007 Problemet til mange i dag, er at hverdagen er et stress uten like. Det kommer jo tydelig frem av et utall innlegg her inne. Tror de færreste (og det ser man jo tydelig på div innlegg) har sex hver dag, og tror de fleste kan ha godt av å "sprite" opp forholdet sitt. Behøver jo ikke bare være sex, men kinobesøk, restaurantbesøk, hjemmealenekveld, venninne/kamerat-treff, you name it!
Neijasså... Skrevet 19. desember 2007 #13 Skrevet 19. desember 2007 Ja, stakkars mannen. Tenk om han skulle måtte gå uten sex en stund dersom kjæresten ikke har lyst? At hun f.eks. skal kunne risikere å pådra seg vestibulitt (kronisk smertetilstand bl.a. forårsaket at kvinnen har hatt sex uten å ha lyst) er helt irrelevant i denne sammenhengen: http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=186024 Å gå uten sex dør man faktisk ikke av! Mange som f.eks. etter fødsler og i ammeperioden er uten sexlyst, men jeg skjønner jo nå at de stakkars mennene måååå ha sex for ellers så slår "den" knute på seg. Uff, altså!
EnJente_m_EnJente Skrevet 19. desember 2007 #14 Skrevet 19. desember 2007 Synes det blir feil å si "stakkars menn" jeg, det er jo ikke sånn at man har krav på sex i et forhold, det skal jo være gjengjeldt og følelsesfullt. Om en person ikke ønsker sex, synes jeg faktisk mer synd på denne personen, for så og si de fleste som ikke har lyst, synes det er fælt.
Neijasså... Skrevet 19. desember 2007 #15 Skrevet 19. desember 2007 Spiker'n på hodet! ;o) Og håper du så ironien da jeg skrev "stakkars menn".
LivetErEnLek Skrevet 19. desember 2007 #16 Skrevet 19. desember 2007 Det er en morsom ting for noen og gjør faktisk ting veldig spennende. For meg ga det utrolig tenning å vite at han når som helst ville løse inn disse gavekortene og man kan si de ble temmelig fort oppbrukt ;-) For andre blir det bare dumt og teit.
EnJente_m_EnJente Skrevet 19. desember 2007 #17 Skrevet 19. desember 2007 jo så klart men refererte ikke til deg hehe
Candy girrrl Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #18 Skrevet 19. desember 2007 Refererte sikkert til meg du da. Som sagt..jeg mener dette er en grei ting for de som finner de spennende. Men det jeg ikke liker er den teorien om at det er dama som sitter på nøkkelen til all sex i et forhold. Som hun deler ut (aller helst i små porsjoner) til mannen når hun mener han fortjener det. Jeg mener sex er en felles anliggende som i et bra forhold slettes ikke trenger å bli gitt i gave. At en dame skal gi sex i gave forsterker den ideen om at de er damene som "deler ut sexrasjoner". Så faktisk ja.. av og til synst jeg synd på mange menn. Ikke alle menn er noen glupske sexdyr. Få sex er like mye en bekreftelse på å bli elsket som å bli tilfredsstilt for menn.
EnJente_m_EnJente Skrevet 19. desember 2007 #19 Skrevet 19. desember 2007 Enig med deg på den Candygrrl:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå