Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Sitter i min egen stue og fryser så jeg rister... Kraftig. Det er 20 grader her inne, og jeghar på meg tykk cordfløyelsbukse, ulltrøye, tykk joggejakke og ullsokker... Og her sitter jeg og luer på om jeg er syk... Men hva med snuppa? Hun ligger i fanget mitt og hylskriker. Hun er ikke sulten, smokk, byssing og synging hjelper ikke, ny bleie har hun nettopp fått... Så går det et lys opp for meg!! Hun har bare på seg bomullsbody og strømpebukse!! Hva pokker tenkte jeg på??? Da hun fikk på seg en god varm genser, bukse, og ble pakket inn i dyna si og ble lagt godt inni mammas armkrok, sovnet hun med det samme... Jeg er jo helt ute!! Hva blir det neste?? (
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Uff, dessverre, men av og til blir man bare helt rar.. Men så gjør du nok ikke det igjen!
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Uff, dakar bagge to:) Du får trøste deg med at du ikke er den eneste som har gjort det. De fleste nye mødre er litt i tåka en stund. HUn får ingen varige mèn, jeg lover:)
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Dette har hendt meg og... Og JEG kan ikke skylde på ammetåka, ehh...Da jeg ammer kun på natta og morgenen... Han er 11 mndr... Men plutselig så ser jeg at han har litt lite klær på, pluss at han holder til nede på gulvet.... Men han har aldri grått over at han har frøset eller noe.... Men så er det det at man kler på litt for mye når man skal ut.. Jaja.....Bedre med for mye enn for lite, er det ikke det man sier? Er vel sånn det er å være mamma:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå