Gå til innhold

Ang førerkort...

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå sitter jeg her og gråter IGJEN!!!

strøk på teoriprøva idag for fjerde gang, med to feil for mye!!!

Jeg er ferdig med alt annet, det er bare denne hersens prøva og oppkjøring igjen. jeg trodde jeg skulle klare det før lillegutt kommer, men nå ser det mørkt ut.

alle maser om at jeg må gjøre det før han kommer, og alle vet best!! jeg orker snart ikke mer. kjenner det går skikkelig inn på meg, men nå spiller jo sikkert hormonene inn også!! Jeg er så redd jeg aldri vil klare det, selv om det er jo bare to feil ifra bestått.

noen andre som har, eller har hatt det slik, og kan komme med noen innspill eller gode råd.??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av og ta en pause fra førerkortet en stund. Tenk på noe annet. Du klarer det helt sikkert neste gang:)

Skrevet

Huff da.. Sånn er nok ikke noe gøy... Kan egentlig bare gi deg et godt råd.. Sett deg ned meg boka å pugg. Få noen til å høre deg i spørsmål. Og forsøk å være interessert, så blir puggingen gøyere. :)

Masse lykke til, og en trøsteklem.

Skrevet

tusen takk for svar! har lest boka ut og inn!! men får bare ta en pause nå i jula iallefall, og tenke på andre ting:)

Skrevet

for å si det sånn så er du IKKE aleine om at du stryker så mange ganger! strykprosenten er skyhøy etter at du kun har lov å ha 7 feil! hadde aldri bestått selv!:) men er bare å lese og lese! så klarer du det nok, men tror det kan hjelpe med pause ja!

lykke til!!!

Skrevet

Jeg var skikkelig nervevrak da jeg skulle ta teorien,grua meg i et halvt aar... skumleste igjennom boka en gang og ovte mange ganger paa tester paa nettet, laerte mye mer av det....fikk 3feil...saa anbefaler deg aa istedet aa lese i boka, ta heller de testene paa nettet. gaar nok bra skal du se:}

Skrevet

Enig med siste. Å ta testene fungerte bedre for meg også. Men egentlig synes jeg også man skal tenke på at det faktisk er viktig å kunne alle trafikkreglene før man slippes ut i trafikken, så prøva har jo sin misjon den - kan du det ikke godt nok så er du ikke skikket til å kjøre bil og får ikke lappen heller, så enkelt er det:-)

Skrevet

test deg selv på forskjellige nettsteder, bl.a. prove.no er gratis og veldig bra. husk å se i fasiten etter hvert spørsmål, så du lærer av de du svarer feil på. klarte selv teorien på andre forsøk for noen uker siden - og det handler jo bare om flaks! så prøv å slappe av før teoriprøven og ikke bli lei deg om du ikke greier det. det er så tilfeldig om du får greie spørsmål eller bare de som er vriene. du klarer dette:) lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...