BettyBoob Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 har fått meg kjæreste igjen og må kjøpe gave!! Jeg skal strikke en Marius lue til ham - som jeg vet han ønsker seg - men må kjøpe noe i tillegg! Hjelp!!!
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Du kan jo alltids ramme inn et fint bildet av dere sammen. Ellers er det mye godt å finne på vinmonopolet, gullsmeden og sportsbutikkene.
BettyBoob Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2007 takk takk får ta meg en runde!! han er glad i vin og sport, hehe!!
suseduse Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 min kjære var en ivrig skater når vi ble sammen, og hans elska hettejakker, så kjøpte en hettejakke i den eneste butikk han handla klær i (en skate butikk en kompis av han dreiv) og det var den beste gaven han hadde ¨ått noen gang, og han skrøyt så fælt av gaven min til alle så å kjøpe noe innenfor det han intr. seg for er nok lurt vi hadde vært sammen i ca 3 mnd da. gud som tida flyr, 4 år siden alt..
nickoline og supermann Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Edt...........Armani sin Mania er knallgod!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå