Gå til innhold

andre som sier mamma og pappa?


m@rie82

Anbefalte innlegg

min jente var 9 mnd'er i går og babler nå masse!

hun sier mamma og pappa nå. storebror er bare "ooooouuæææaaaaaa!" enda... :) men det blir spennende å høre hva hun kommer til å kalle han. selv prøver han å lære henne å si navnet hans. :)

mammaen roper hun på når hun har besj i bleien, hihi! :)

og pappaen roper hun på når hun ikke får det som hun vil. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her så sier hun helt klart mamma, før så var det bare mamma når noe ikke var helt som hun ville det skulle være. Men nå er det faktisk litt kosesnakk også :-)

Hun sier også pappa men ikke så mye som mamma. Men hun roper aldri på pappa når noe er galt, da er det visst bare mamma som kan hjelpe gitt hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun sier mamma og pappa, ikke helt bevisst, da. Men når hun er frustrert, f.eks når hun er lagt for natta og hun ikke vil sove. Da roper hun på mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt roper mamamama når han er fortvilt og sier namnamnam når han får mat.Men det e vel egentlig ikkje heilt hundre prosent bevisst ennå?!Gleder meg til han ser på meg å seie klart å tydelig "MAMMA"!

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkena seier mamma..oftast når ho er trøtt el svolten men av og til når vi kosar, smeltar eit mamma hjerte det. Ho pratar og bablar heile dagen men ikkje noke forståeleg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...