Maryon Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Hei ser du noen flere barn på meg, har 1 jente og 2 gutter. Går det bra med gifteplanene våre ? Får jeg jobb når jeg er gerdig med permisjonen min ? PFT Ha ei riktig god jul:) Jeg 220473 Han 100270
Mamalari Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Får opp et barn til på dere, ei jente. Ser ut som om det går bra med gifteplanene deres, har dere planer om å gifte dere neste år? Får opp sommer, tror det er nå til sommeren, kan også være neste. Får opp at du vil få en jobb til våren. Får opp noe innen omsorg, kan det stemme med det du vil jobbe med?
Maryon Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2007 Vi har planlagt å gifte oss i juli denne sommeren(2008). Klarer du å se om jenten kommer naturlig eller må vi ha hjelp , å ser du noe om sånn ca når hun kommer? Når det gjelder jobb er jeg åpen for det meste, men er utdannet til å jobbe på laboratorier. Ser du noe om min kjære kommer til å takke ja til det jobbtilbudet han får.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå