Gå til innhold

Et spørsmål ang klesstørrelser;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere, str 40 er det stort, lite eller ganske normalt??

Når man er 174 cm....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig normalt ut.

Skrevet

på 174 er det vel hvertfall ikke stort. Helt normalt tenker jeg. Kanskje tynn/normalt.

Skrevet

høres helt normalt ut, kanskje litt lite i forhold til gjennomsnittet?;) jeg bruker 44-46, sermeg ikke som tykk i den form men ja i god stand!:) hehe

Skrevet

Det er hvertfall ikke stort.. For meg er det lite. Før jeg ble gravid lå jeg på 42/44, og jeg er slank, og 173..

Men det er vel generelt normalt vil jeg tro.. hva man legger i det da..

Skrevet

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg lurer på hva andre ser.... Selv synes jeg fortsatt at jeg er i "godt hold".40/42 på overkroppen pga store bryst som en følge av at jeg fullammer og 40 på underkroppen.

Samboeren hinter om at nå er det nok, men han er jo ikke akkurat objektiv.

Skrevet

Du høres hvertfall ikke tyk ut.

Hva mener han med at det er nok? At du maser for mye om at du føler deg stor eller at du er for stor?

Skrevet

Jeg er 172cm og bruker nå str40 og noe i str38(lite av det da)

Jeg synst 40 er for stor str. Er ikke fornøyd med kroppen min og vil tilbake i 38/36 som jeg hadde før jeg ble gravid.

Er nok ingen krise å måtte bruke str 40, men jeg trivs ikke i det og føler meg stor og lubben. Selv om jeg har nok ikke noe stort overvektsproblem, så har heller ikke trivselsvekten min for tiden.

Skrevet

Syns det høres helt normalt ut jeg:-)

Skrevet

At jeg ikke skal slanke meg mer... Dvs egentlig bare en positiv kommentar siden han synes jeg er flott som jeg nå.

Skrevet

Den var til meg & lille vampyr

Skrevet

Kakeåndsen, du hørte jo at jeg er enig. Det høres ikke ut som en stor størrelse når du er såpass høy!

Slanke deg tror jeg er dumt. Kan hende det er selvbildet som må bli mer positivt nå?

Jeg er selv bare 161 og bruker 38 over hoftene og 36 på overkropp og da er visst jeg ganske tynn. Å høre noen som er 12 cm høyere si de trenger å være samme størelse høres rart ut for meg:) Da må de jo bli megatynne/magre...?

Skrevet

Jeg har holdt på med å slanke meg en stund nå, har gått ned snart 12 kg siden slutten av juli. Tror egentlig at jeg må venne meg til den nye kroppen min litt gradvis. Veier omtrent det samme som før mitt første svangerskap:-)

Skrevet

Men det er jo kjempebra! Bare opprettholde en sunn livsstil uten å slanke seg tro jeg er lurt. Dessuten er det så mange jenter som føler seg stygge, men er mye penere enn de tror! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...