*LLL* - har blitt tobarnsmor! Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Noen med erfaringer? Har dere sett tester av dette bilsetet?
*LLL* - har blitt tobarnsmor! Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. desember 2007 Vi har sett på det, og liker at det er såpass stort at han kan vokse endel i det. Ser for met at han kan bruke det til han er ganske stor? Men jeg bare lurer.. Hvor gammel var din da han begynte å bruke det? Min er 18 mnd, og jeg syns kanskje det er litt lite støtte for hodet? Når han skal sove og sånn...? Hvordan opplevde du det?
*LLL* - har blitt tobarnsmor! Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2007 Ok, takk for tilbakemelding. Godt å undersøke litt på forhånd ) Tror nok vi går for dette setet!
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Mamma og pappa har det i bilen sin. Sånn at lillegutt kan kjøre med dem når det trengs. Vi er veldig fornøyd med det. Det er veldig enkelt å ta ut og inn av bila (altså montere av og på). Sjekket ut ang. tester av bilsetet før de kjøpte det. Og det har kommet veldig godt ut på testene.
smakk Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Vi har det og er veldig fornøyd. Begynte å bruke det når vesla var litt over året tror jeg.. Det kom bra ut i test. Veldig greit at det er to måter å ha det bakovervendt, vi har det for det meste i laveste vinkel så hun ligger godt om hun sovner. Synes mange er for rette og bratte i ryggen.
EnMamma Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Vi har dette hos besteforeldrene. Veldig fornøyd. Husk å prøve før dere kjøper, setene sitter ikke like godt i alle biler. Det anbefales at man prøver før man kjøper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå