Gå til innhold

Hva er poenget med alle de falske symptomene :((((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! jeg er ny her å forumet :) Jeg og forloveden min er på en måte inne i PP1, dvs vi skal egentlig ikke begynne å prøve før i januar, men jeg har ikke gått på pillen siden mai og vel, denne måneden ble det bare tilfeldigvis myyye sex ;)

Jeg har IKM på fredag, men har de siste 4-5 dagene hatt alle slags rare symptomer som mensmurring, kvalme, kviser, ømme pupper å for ikke å snakke om brystvortene mine som er så ømme at jeg nesten besvimer når de blir stive hehe. Er trøtt og emosjonell, men jeg kan garantere dere at jeg ikke er gravid. jeg er rett å slett ikke så heldig....sukk, men hei til dere alle å masse lykke til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde at da jeg sluttet med p-plaster etter lang tids bruk begynte kroppen etterhvert å "fungere" igjen. EL, EL-smerter, ømme bryster etc gjennom syklusen. I begynnelsen tolket jeg dette som symptomer på at jeg kunne være gravid, men har funnet ut at det nok bare er naturlig syklus, og at det føltes fremmed etter lang tids hormontilskudd.

Nå testet jeg positivt i morges, og har ikke symptomer i hele tatt bortsett fra vondt i puppene når jeg ligger på magen. Tror kanskje ikke man har så mange symptomer helt i starten, men det er selvfølgelig individuelt.

Skrevet

Gratulerer til deg Chezka!!! ÅÅÅ så kjekkt for deg!!!Håer vi sees inne på 1tri =) Velkommen til deg christiane_82. Håper dere lykkes snart. Vi har prøvd i 5 mnd, så jeg er veldig klar nå!!! Men deilig med masse prøving da ;-)

Skrevet

Takk for det isi* - jeg har allerede luska meg inn på 1.tri :) Vi fikk klaff nå i 5. pp.

Skrevet

Åhh så gøy da. Har dere fulgt noe oppskrift denne gangen det klaffet?? Er i 5pp jeg også. Men denne gangen regnet vi ikke ut EL eller noe. Bare koste oss... Så kaaanskje... MASSE MASSE lykketil!!! Dumåoppdatere meg hvordan det går med deg, sant??? =) GRATTIS IGJEN :D

Skrevet

Ser i en annen tråd at du har IKM 23/24 - jeg har IKM 22/23 og hadde egentlig planer om å teste julaften :) Greide selvfølgelig ikke holde meg så lenge!!

Vi fulgte absolutt ingen oppskrift denne mnd, tvert om hadde jeg begynt å få litt kalde føtter og ønsket nesten at det ikke skulle klaffe nå. Hadde den siste tia begynt å tenke på all jobben det er med baby osv osv......jaja ;)

Skrevet

Ja har da.... Lurer på å kjøpe i dag for å teste i morgen tidelig. Bare for å få avkreftet. Har siste tiden også tenkt slik. At hvorfor ikke bare utsette prøvingen noen mnd. Vi er på ny husjakt og tenkte da kan jeg begynne på nytt semester og vi kan komme i hus å alt. Så de siste dagene har jeg vært trøtt, kvalm kald og varm om en annen. Kanskje det å bare rett og slett kose seg med den en vil ha barn med og ikke tenke direkte på barnet hjelper. Gratulerer SÅÅ mye i allefall... Har du hatt noen symptomer???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...