Gå til innhold

Helvetes for banna russ!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter som formann for velet her vi bor. I går leide vi ut lokalet til noen undommer.

I morges fikk jeg politiet på døra. Stedet er ramponert..... og det hadde vært knivstikking

Vi visste ikke at det var russ som skulle leie. Bare at de skulle holde en liten fest der....

2. gang i år at russen ramponerer stedet.......... da sa en annen russegjeng at de skulle holde fødslesdagsfeiring.

Vi må nok heretter ha 30 års grense.

www.rb.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja de begynner russefestene rimelig tidlig!

Er en grunn tila tj eg ikke gidder å være russ....for det første syns ikke jeg det sømmer seg å være russ når man er mor, desutten så kan jeg ha det like moro på fest om jeg er russ eller ikke....

for det andre så er det bortkasta penger å være russ.....bare festing og drit....

Skrevet

jupp.

Skrevet

jeg var russ i 2005, og da hadde vi russekroer gjennom hele skoleåret... Ca en i mnd, eller annenhver...

Men vi pleide da å gå sammen med flere skoler og leide utesteder osv...

Er nok lurt å sette en aldersgrense ja... 30 år var kanskje litt høyt, men 23 eller 25 eller noe sånt er nok ikke dumt...

Leit at det ble så mye skader.. Forhåpentligvis har de et ryddig russe-styre som tar ansvar....

Skrevet

Jeg digga å være russ! (begynner å bli noen år siden da.....he he) Ville først ikke være det fordi jeg syntes russen var blodharry, men hoppa på likevel - kjempegøy! Russerevy og rebusløp osv.....At det ikke sømmer seg....hm....er jo hva du gjør det til selv! ;-)

Men så trasig at de ramponerte lokalet, skikkelig unødvendig! Antar de må gjøre opp for seg?

Skrevet

Han ene politimannen (du vet hvem jeg mener....) er vel mer opptatt av å ta folk i fartskontroller enn å passe på land og by...

Helt ekstrem.. :(

Skrevet

Ei jeg gikk på skole med var bestemor og russ!!

Skrevet

Her har russen nissefest natt til siste skoledag før jul. Hvert år, og hvert år i samme lokale. De ramponerer ingenting. Og jeg synes i grunn at en russefest før jul er helt greit.

Dere må innføre et system hvor en eller annen forelder borger for at ungdommen tar ansvar, og om de ødelegger må denne personen stå til rette.

Skrevet

Jeg vet hvilken politimann du snakker om, og må si meg dypt uening i påstanden din.... Mannen er faktisk vært ansatt som trafikkpoliti, og gjør bare jobben sin. Han har faktisk fått pris for trafikkforebygging, og jeg håper han kan hjelpe grenda med hvordan vi går fram for å få både tertittveien og veien til Blaker sikker for barna våre i framtiden....

Han bor innenfor 100 m fra meg, og er en kjernekar!!!

Skrevet

Vi har 23 årsgrense. Han som leide det var 23.

Skrevet

Nå vet ikke jeg om du har flyttet dit eller er oppvokst der...

Men han har vært svært aktiv på kompveien i tillegg til avstikkeren Promilleveien (eller Tertittveien som den heter nå). Så da har jeg rett i den sammenhengen jeg sa- men at du kjente han personlig har jo ikke noe med saken å gjøre. Han vet også godt hvem jeg er og omvendt. No bad feelings.. (kanskje greit å nevne at jeg har plettfri vandel:))

Skrevet

Oppvokst her! bodd her hele livet med unntak av et par år på Orderud.

Kan ikke mene han har hatt noen kontroller som har hatt med Promilleveien å gjøre, men nå er jo jeg blond da.

men han må gjerne ha en kontoll i Tertittveien snart. De tror jo f... meg det er rallybane.

tur med barnevogn og hund er egentlig litt uforsvarlig!!!!

Laser E er jo et kjent klengenanv da... ha ha......må le. Men som sagt han gjør jo bare jobben sin. Og han gjør den bra!!!!

Ellers er det trygt å bo her......... blitt ei politigrend dette.........

hmmm ... kanskje vi kjenner hverandre også da????

Skrevet

det vet jeg ikke... Men veien deres er fin å kjøre hest på:P

Og kjenner noen som bor der som har blitt regelrett dulta borti av biler når de kjører hest... Og jeg VET at Renor sletta blir brukt som rally etappe. Det var jo der hopp treneren mista sin rettighet til å føre kjøretøy på en stund.. Men Laser E klarte jo til og med å hause inn folk når resten av etaten jobbet med en viss sak fra pinsen 99...

Har bodd borti der selv :)

Skrevet

Ja, hest og rally er bra på veien her tydligvis.. tenk at vi kunne ake i bakkene her når vi var små. Det kan vi ihvertfall ikke lenger... hmmm..... Hvis du er herfra og er født i 73 så er det jo mulig jeg vet hvem du er.

Er det lenge siden du bodde her da?

Skrevet

Russ i desember? Mykje som skurrer her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...