Mamma mjaua Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 heisann. jeg er helt ny på dette med graviditet. på apoteket i dag kjøpte jeg sånne tabletter for gravide. også står det at man skal ta to om dagen. men hvor langt mellomrom mellom disse 2, eller skal de tas samtidig? og kan man spise før/etter man har tatt de? burde jeg skylle de ned med appelsinjuice, siden de inneholder jern? håper noen svarer. klemmer til den som svarer
drømme_mamma er gravid Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 jeg bruker slike selv. tar begge to rett etter hverandre, etter at jeg har spist frokost. skyller ned med vann, av og til med saft, men drikker for det meste vann til maten. i tillegg tar jeg to kapsler med ren omega tre
Mamma mjaua Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2007 åå tusen takk for svar:) nå ble jeg gald! Jeg tok en skje med tran i dag. har ikke spist det sisten jeg var 4, fordi da drakk jeg en halv flaske, og fikk veldig avsmak (til og med forgiftning). jeg måtte bare kaste meg over nærmeste drikke og skylle ned den ekle smaken. tror jeg nok skal kjøpe meg kapsler haha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå