Gå til innhold

Uff, enda en mnd med sykemelding:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke at jeg kjeder meg. Enda:-)

Har alltid noe jeg kan sysle med, men er så kjedelig at kroppen min ikke riktig orker annet enn å ligge på sofaen. Så det blir mye tv-titting og brodering. Forsøker jeg på litt husarbeid så har jeg vondt flere dager etter. Får fornemmelsen av at sambo synes jeg er lat fordi jeg ligger på sofaen størstedelen av dagen.

Heldigvis er der bare 3 mrd til baby kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er noen trøst. Jeg er bare 3 mnd på vei og har vært sykemeldt siden dag 1.... jeg er kvalm men har vegring mot å kaste opp og er da kvalm 24 t i døgnet har så lavt blodtrykk at det svartner for meg bare jeg står opp, får ikke kjøre bil mm. Føler meg som en idiot som bare går hjemme, men hadde ikke akkurat klart å gjøre noe form for jobb nå....

For å trøste meg selv kjenner jeg at det begynner å slippe litt taket nå og håpet er at jeg skal kunne jobbe litt fra nyttår av:)

Skrevet

har oxo vært sykemeldt MASSE... å er 16 uker på vei.....

håper oxo at etter jul kan jeg starte på ny:):)

kvalmen som har tatt meg:(:(

krysser fingre for dere begge:)

håper dere kommer dere på jobb....kjedeli å gåhjemme:(

Skrevet

Jeg er halvt sykemeldt på andre måneden nå, og er sååå lei. Kvaaalm og dårlig, kaster opp hele veien.. kjedelig!

Skrevet

Jeg har vært sykemeldt i 6 uker nå og blir det resten av svangerskapet.

Skrevet

Jeg er å sykemldt, ligger for det meste på sovaen, føler meg lat, men når jeg begynner å gjøre ting blir jeg dårlig, kvalme og hodepine, så må helst ikke ha så mye å gjøre om dagen, overhodet ikke stresse... vært sykemldt siden jeg va 7uker, er nå 19+3, sykemld går ut 02.01.2008, men blir nok sykemldt lengre.. kjipt å gå sånn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...