petite fleur Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Fikk ikke snakka med legen min, fikk bare resepten....Når skal jeg begynne med p-piller etter fødselen? Det er 8 uker siden. Skal jeg vente på mens? Det er jo litt risky? Eller skal jeg bare plukke en dag? ;-)
Amanda- Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 kan man gå på vanlige p-piller når man ammer da? vist du ammer da.=) hmm.. vilken dag? vanskelig og si.. de siser jo at når man starter med p-piller skal man begynne første mens dag. vist du har fått den igjen da.. ellers så vet jeg ikke? ring apotek. de kan svare deg der=)
petite fleur Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2007 Jo, jeg ammer......tenkte ikke på det---- Går det utover melken?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Jeg fikk beskjed av min lege om at jeg skulle vente med p-pillene til jeg kun var nede i èn amming per dag. Går på "vanlige" p-piller altså ikke mini piller.. Hormonene kan gå over i melken.
petite fleur Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2007 Akkurat ja...da ble jo ting litt forandret! Sukk....aldri i livet om jeg vil ha spiral, og kondomer er no herk! Må gå i tenkeboksen jeg nå;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå