Gå til innhold

#aurora med nummer 2# :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Såg du var innpå:)

Og lurte på om kunne kansje spå meg? Om du får opp noe på meg! Er født:28.09.86

Lurer på barn, hvor mange, når? Evt kjønn?

Jobb?

Forlovelse, Giftermål?

Vett ikkje om du også treng min kjæres f.dag òg, men her er den: 14.05.85.

Ser du noe på han, forhold til sjukdom? Han har hatt problem med tvilling på halebenet tidligare.

Takk for svar:)

*klem*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal prøve og se på deg siden.Før ikke opp noe rundt deg akkurat no.

Skrevet

Okei. Takk for at du prøver aurora:)

Skrevet

Dytter denne litt opp eg :) Kanskje du klarer se noe på meg nå?:)

Skrevet

Får opp 3 barn.Tvilinger eller to veldig tette om ca 3år.To jenter.Ser en gutt som kommer til neste år.Prøver du å bli gravid?

Jobb er ikke noe jeg får opp akkurat nå.Giftemål rundt 2015.

Skrevet

Å ja, vi prøver å bli gravid. Har prøvd siden juni 2006.. Er begynt med pergotime nå, å håper det er det som skal til. Om ikke blir det prøverør om alt i fra et halvt år til 1 år fra nå.. Men, eg er optimist, og håååper at vi blir gravid nå med pergotime. Tenkte å teste 18 januar, da er det 9 dager siden eg var hos gyn.spes for å se om eg har hatt EL, noe eg da håper eg har hatt ;)

Tvillinger høres veldig spennende ut, håper da at det skjer føør 3 år er gått. I og med at vi snart har prøvd 2 år (om vi tenker fra da eg sluttet på p-pillen:P men vi var da uforsiktige i et halvt år før vi ble "seriøse")

Hva får du opp anng. jobb og min kjære da? Vil han få en jobb der han er mer hjemme?

Giftemål rundt 2015 høres fint ut:) Hehe..Får du opp noe rundt når det evt. blir en forlovelse? :)

Jaja...tuuuusen tusen takk for svar Aurora:) Setter stor-stor pris på det:) Litt sent med svar nå, men slik ble det nå :)

Skrevet

Du skal se at den sitter på pergotimen.Gikk med det selv med første man.Gikk på tre kurer og siste trippelkuren så satte han.

Får opp noen ringer rundt slutten av 2008,men om det er ang deg eller noen som står deg veldig nær er jeg usikker på.

Ang jobb så tar det en lang stund får han får noe mer slik at han er hjemme mer for å si det slik da.

Skrevet

Tre kurer? Enkel, dobbel å så trippel eller?

Eg har begynt med dobbel kur nå. Skal på sjekk 9.januar! Er kjempespent!!

Da håper eg at det er meg det gjelder, hehe, har veldig lyst til å bli forlovet:)

Det vil ta lang tid ja, men da får eg bare vær tålmodig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...