Gå til innhold

F*ens helsenorge altså!

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Må bare få ut litt damp!*

Jeg gikk på kontroll på sykehuset 4 dager i uken de siste 3mnd i sv.skapet. De var redd snuppa ikke tok til seg næring. Da jeg var på 6 ukerskontroll hos min fastlege tok han ikke GU på meg, han sa at de kom til å kalle meg inn på sykehuset siden jeg hadde hatt de fleste kontrollene der.

Tiden gikk og jeg ringte på sykehuset for en stund siden, og fikk da besked om at jeg måtte ta det hos min fastlege..

Der var det nesten 1mnd ventetid.

Den siste tiden har jeg hatt vondt i magen når snuppa står eller ligger mot magen. Har ikke tenkt så mye over det...

Idag hadde jeg endelig time, og da legen tar GU og kjenner på meg, sier han "å fy fader!

Det viser seg at jeg har en skikkelig betennelse i livmoren, som jeg har gått med siden fødselen! I over 5mnd!

Hadde sykehuset og legen blitt enige om hvor eg skulle på kontroll hadde jeg sluppet det her,,, Blr så oppgitt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å fy f***!!!

Heia helse norge!!

Går det bra med deg da? fikk du noe antibiotika?

Skrevet

Det går bra med meg, nå skjønner jeg ihvertfall hvorfor jeg har vært så dårlig form den siste tiden... Fikk antibiotika så da blir det ikke et glass vin til jul heller... :P

Skrevet

fordi det ikke er noe ukjent fenomen at helse-norge gjør sånne feil og verre feil...

Skrevet

Spetakkel: Det er fordi jeg har truffet bare idioter gjennom hele graviditeten. Var til GU før jeg visste jeg var gravid hos en spesialist, og hun sa at alt var i orden, og at jeg kom til å få mensen om ca 2-3 dager. Jeg gikk i to uker uten at noe skjedde, og tok test, var gravid. Var på ul hos min lege dagen etter, og det viste seg at jeg var i uke 14! Så jeg var da i uke 12 når jeg var til GU.

Det er bare starten...

Skrevet

Hvorfor er det alltid noen som mååå inn å pirke når noen har behov for en utblåsning? *oppgitt*

Skjønner godt at du er forbanna, HI! Dette kunne jo blitt alvorlig! Men skader det om du koser deg med et glass vin julaften da? Det eneste er jo at antibiotika-virkningen ikke blir den beste... Iallefall det jeg har hørt...

Skrevet

Jeg sier ikke at de ikke gjør noe riktig, men mye blir feil. Tanta mi skulle på kontroll dagen hun var 14 dager over termin. Men huns som skulle undersøke henne på sykehuset var syk den dagen, og da ble avtalen flyttet 2 dager fram. Den dagen hun skulle ha vært der døde babyen i magen hennes fordi den var for stor!

De ville at hun skulle føde den normalt, men hadde glemt å sjekke hvor stor babyen faktisk var. Under fødselen skjønner de hvor stor den er og får den ikke ut. Det hele ender med at to leger må fyskisk inn i henne og knekke skulderen på babyen for så å dra den ut!

Det skal sier at hun fikk en heftig erstattning fra sykehuset i ettertid.

Skrevet

Skjønner jo det.. Var ikke meningen å provosere noen, kun meningen å få ut litt damp. Like greit å legge denne tråden død tror jeg;)

Skrevet

leit å høre...

men en trøst er at du kan drikke selv om du går på antibiotika=) Bare en myte at man ikke kan det.Men bør ikke bli dårlig å kaste opp, da kan virkningen bli dårligere.Og ettersom du har en betennelse i kroppen trenger du ikke drikke deg dritings kanskje hehe

men et glass vin eller 2 går bra=)

god bedring=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...