Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har på tulla følgende når det er minusgrader ute og hun skal sove: body, strømpebukse, ullsokker, bukse, genser, jakke, lue og votter. Venninna mi har på si tulle: body, strømpebukse, tynn genser og lue. Vi har begge ticket pose. Jeg får helt vondt inni meg når jeg ser hvor lite venninna har kledd jenta si.... hvordan si det på en grei måte? Eller er det jeg som kler for mye???? Kan noen hjelpe meg?
maria isabell Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 hvordan er ticket posen? hørset ut som hun har litt lite på ungen sin,men slik er ikke lett å si med mindre dere er veldig gode venniner....kankje vennina di har ull body,strømpebukse...osv...det har jo litt å si så lenge det ikke blåser...men jakke burde hu iallefall hatt...kjøp en god varm fin jakke til babyen hennar til jul...da bruker hu den iallefall når hu er sammen med deg:)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Ja!! Det var lurt! Posen heter "ticket to heaven" og er god og varm med fleece innside. Og nei, hun har ikke ull på henne... Jeg var foressten nede med en pose full av varmt tøy til henne i dag... så får vi se... Men jeg må si jeg er ganske bekymra... i dag er det -6 grader her og hun tok på tulla si body, strømpebukse og en tynn heldrakt og lue. Håper bare at det er jeg som er litt hysterisk, og at hun ikke fryser....
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 hvis babyen ikke skal fryse må hun ligge med armene inni posen å snørt gjen rundt ansiktet da! syns edt var litt lite kledd jeg! når man ligger stille ute blir man jo kald så jeg har på ullbody ull str bukse, ullbukse, ukkjakke og en lang fleece jakke kåpe utapå med hette å lue inni pluss votter åsså er det nedi voksi posen..den er ikke så innmari varm syns jeg å de posene fungerer jo bare som en dyne egentlig..vet ikke jeg om den ticket posen er kjempe varm.. men burde ha på ungen jakke!hvertfall! si det til henne da vel.. et barn som får lungebetennelse (baby) kan dø..må jo være forskiktig!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Men hvordan skal jeg få sagt det til henne på en grei måte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå