Mockanin Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 og husker nå ikke helt hva slags type hoste jeg fikk den for. Gutten hoster nå om natta til han brekker seg, så jeg lurer litt på om denne vil hjelpe. Har ikke inntrykk av at det er slimete hoste om dere skjønner. Litt hes, nesten bjeffende.
Kamomille Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 bricanyl virker på lungene og skal få lungeblærene til å utvide seg. Den virker ikke drirekte på hosten tror jeg. uansett ahr den liten effekt på barn under 2 år, da disse har svært liten lungeflate i utgangspunktet.
Lille Sniff Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Her har minsten akkurat gått på bricanyl, han hadde bronkiolitt, hostet så han brakk seg, og det virket litt tett i brystet på ham. Fikk også bricanyl til eldstemann for et års tid sien, men husker ikke hvorrdan denne hosten var. Jeg hadde villet prøve bricanyl, og så se om det hjelper, for det er en medisin som skal hjelpe til og åpne luftveiene. Prøv også å bygge opp senga han litt hvis du ikke allerede har gjordt det.
Mockanin Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2007 Takk for svar. Da skal jeg forsøke med bricanyl i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå