Gå til innhold

Sorteringsalderen?

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Skrevet

Camilla er tydeligvis igang med at absolutt alt skal tømmes og sorteres! Med det resultat at etter 5 minutter sammen med lekekassene sine så er ALT strødd utover hele stua hehe

Tar en og en ting, ser litt på den, smaker litt, og legger den til side for å undersøke neste ting helt til det er tomt og hun ligger i et hav av leker hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe så morsomt, synes jeg ser henne. Hun har jo blitt så flink til å sitte også :-)

Vi har samme greia her. Mitt "problem" (uff for et luksusproblem liksom ;-) er at nå som Mia krabber så skal alt undersøkes. Ikke en skuff eller ledning får være i fred. Vil egentlig ikke kvele denne naturlige nysgjerrigheten, så alt som ikke er farlig får hun undersøke i vei. Og hun koooooser seg, hun er et stort glis med snørrbart hehe :-)

Skrevet

He he, synes jeg ser den lille rakkeren din ja!

Sliter litt med det samme, men vi har i motsetning til dere bare 1 lekekasse i stuen, resten er på rommet hans. - Så vi slipper litt billigere unna der. Men sortere er vel å overdrive på min lille. Han smaker, og roter! Rotealderen har han kommet til.

Men minsten er nå mobil og juletre, ledninger, stereo (spesielt dekoder-kortet) får unngjelde. Klåfingre, sikkel og litt riving. Har plukket opp juletreet fra gulvet 2 ganger allerede! Sukk...

Men pappa ba meg om å legge alle gavene under treet, og det har tatt oppmerksomheten vekk fra treet og til papir! Hvilket som er meget spennende. Og om han pakker opp alle sine før julaften så spiller det liten rolle. Det venter visstnok 30 flere gaver i Molde når vi kommer dit.. Sukk.. Er det rart at unger blir påvirket av kjøpepresset når en liten gutt på 8 mnd får over 50 gaver til jul...

Men du og du så skjønne de små er! ;O)

Skrevet

Så moro! Bare de lærer å rydde oppi igjen snart nå, da..

Gleder meg til å se henne i action med lekekassene og alle lekene. Kan tenke meg hun er søt!

Skrevet

Hmmm her er det mer stas med en og en leke. Den leker vi lenge med før hun finner en ny. Ellers har hun akkurat funnet en rar metode og komme seg frem på som går litt sånn rundt i ring og bortover.

Skrevet

Kjenner meg godt igjen her ja! Men trøsten er at det går over, i hvert fall for en liten stund:) Sebastian har funnet ut at det er faktisk ganske morsomt å legge klossene oppi kassa igjen også. Vi har flere sånne puttekasser og kjegler med ringer på, og nå klarer han å få de både av og på. Dessverre så ender de opp i "av tilstand" på slutten av dagen, og han har ikke lært betydningen av "nå skal vi rydde opp Sebastian" enda, og når han lærer den så er det vel bare en kort periode det er artig å hjelpe mamma uansett:)

Jeg har dessuten gått til det skritt at jeg har pakket bort mye av babyleke hans. De ble ikke lekt med lenger, bare dratt utover stuegulvet, og regner med at nå til jul blir det en del nye leker uansett;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...