Gå til innhold

Grøt mem mm eller mme...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere. Hun er snart 5 mnd og har fått litt maisgrøt med mm i så langt, men det ser ikke ut til å bedre nattesøvnen akkurat...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke svaret du er ute etter, men jeg synes pumping er et pes og helsesøster mente at det var helt greit å blande de første grøtene med vann isteden.. Men det metter jo ikke akkurat mer, da.. Kanskje mme er noe å prøve for nattesøvnen sin del?

Skrevet

Jeg vil tro at har mer å gjøre med mengden totalt sett, og mengden melk og fast føde i løpet av dagen. Jeg synes det begynner å bli bedre, og vi har vært nede i en nattamming, men da hadde han også spist en full porsjon grøt om kvelden. Ikke ofte vi klarer det... vi bruker havregrøt som blandes med vann.

Skrevet

Har kjøpt mme i dag og tenkte å prøve med det...så får vi se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...