*Rutletutt* Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Hva gjør dere. Hun er snart 5 mnd og har fått litt maisgrøt med mm i så langt, men det ser ikke ut til å bedre nattesøvnen akkurat...
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Kanskje ikke svaret du er ute etter, men jeg synes pumping er et pes og helsesøster mente at det var helt greit å blande de første grøtene med vann isteden.. Men det metter jo ikke akkurat mer, da.. Kanskje mme er noe å prøve for nattesøvnen sin del?
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Jeg vil tro at har mer å gjøre med mengden totalt sett, og mengden melk og fast føde i løpet av dagen. Jeg synes det begynner å bli bedre, og vi har vært nede i en nattamming, men da hadde han også spist en full porsjon grøt om kvelden. Ikke ofte vi klarer det... vi bruker havregrøt som blandes med vann.
*Rutletutt* Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2007 Har kjøpt mme i dag og tenkte å prøve med det...så får vi se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå