Gå til innhold

Hvilken julepynt "stil" har dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så fint med hvit pynt og hvit jul:)Har det meste hvitt med litt rødt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her går det mye i rødt, masse røde blomster, røde duker, røde lys, nisser og mye rødt på adventskalenderen.

Skrevet

Her går det i svart og rødt. Mest fordi jeg har en del lysestaker fra black design og sorte gardiner :)

Trodde kanskje det ble litt mørkt men det er bare kjempe koselig :)

Skrevet

Går i sølv, sort, og litt lilla:))

Masse fine lys og duker..ikke så mye nisser og rødt, er ikke så glad i det!!

Skrevet

hummer og kanaristil:) Mye nisser, et par engler, barnelaget og nytt og gammelt om hverandre:)

Skrevet

her er det MASSE pynt.. og det går logisk nok masse i rødt.. Men pynten på treet går i aller høyeste grad i rødt og gull.

Her er det PH Nisser i gyngestoler, hele seksjonen er full av hjemmelagd nisse pynt og pepperkakehus- vi har laget en landsby! Med telys i. Det er kjempestilig- spesielt når det kvelden kommer. Så har vi store hjemmelagde pepperkake hjerter i alle vinduene i oppholdsrommene, malte trehjerter i polkasnorer! Det er SKIKKELIG jul her!

Skrevet

maksimalisme. Alt. Er det pynt er det jul.

Skrevet

Jeg gikk nettopp igjennom julepynten... Skrekk og gru, jeg skal på butikken om ikke lenge ja ;) Plutselig likte jeg ingenting av julepynten min...

Har masse røde lys eneste, elsker lys :)

Skrevet

Bare hvitt har jeg, kombinert med litt bank sølv:o) Hvite juledekorasjoner med bl.a hvite hjerter og hvite perler, både på bord og vegg..

Har laaange hvite lys overalt.

Har allerede pyntet juletreet, som er masse hvite kuler i forskjellige varianter og helt blanke sølvhjerter.

På rommet til gullet er det pyntet med nisser og rødt da. Men, det er faktisk veldig julete med hvitt og sølv også:o)

Skrevet

Her er det maksimalistisk ! Masse rødt, grønt, gull og glitter :-) Er ikke så glad i nisser, men har desto flere engler.

Gammeldagse julesofaputer med ruter og det hele.

Skrevet

Her har vi masse julepynt overalt. Det går i nisser, engler og annen julepynt. Synes det er spesielt koselig med hjemmelaget julepynt. Juletreet har kuler, lys og glitter i alle farger:-D Har også norske flagg og sløyfer i rødt og sølv på treet.

Skrevet

Her gård det i rødt og grønt, nisser og andre ting om hverandre. Liker det best at det ser litt hjemmelig ut her og ikke tatt ut fra et eller annet intriørblad liksom. Og det viktigeste er jo at barna trivest, ikke at det skal være så stilfult liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...