1881 Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 hva hadde du sagt om vedkommende som lå der rotet i sakene dine uten lov? Altså snoket i dine papirer, var i klesskapet ditt og lignende?
murmelmamma Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 man gjør vel ikke det vel??? sjokkert...
lenej :o) Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 hehe.. inne på vårt rom har vi en seng, to nattbord og et kleskap som dekekr en vegg, vi har bygd selv. that's it! sover andre der, så fjerner vi alt av porr å åsnt fra nattbordene, men ellers er det ikke mer å snike i der..! å hadde det vært, så hadde eg ikek brydd meg. er jo mitt ansvar å fjerne det som eg ikke vil noen skal se da..
pandabjørn Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Jeg låner ikke bort soverommet ! og hvis jeg måtte gjøre det så hadde jeg blitt sur og irritert om det viste seg at vedkommende hadde snoket i skuffer og skap! man må jo ikke rydde i skuffer og skap for at en gjest skal ligge der for en eller to netter.
Pixie Power Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Det er da ikke ens eget ansvar å tømme skuffer og skap for at noen skal få sove der en natt? Hva slags venner/familie er du vant til, he he? Alt som er lett tilgjengelig og innen synsvidde bør man rfjerne, men å forvente at de går gjennom skuffer og klesskap? Den er for drøy. Jeg hadde tatt et kraftig oppgjør med vedkommende, og aldri sluppet den/dem inn i huset igjen - uten tilsyn, he he
☆Anonymia☆ Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 hadde blitt jævla forbanna...makan til frekkhet!!!!
nickoline og supermann Skrevet 19. desember 2007 #8 Skrevet 19. desember 2007 Gjør man det da.... rote i bladhaugen er ok, men private ting og nattbordskuffen er fy!!! Selv ikke sambo får rote i nattbordskuffen. men har ikke noe han ikke får se der da.
Candy girrrl Skrevet 19. desember 2007 #9 Skrevet 19. desember 2007 Hvordan vet du det da HI? Tok du pesronen på fersken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå