Kystrøya Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Har kjøpt den første tingen til den kommende babyen =) Måtte bare kjøpe den da jeg så oppslaget om brukt vugge til salgs =) Så nå står den nå her i stua foreløpig, og venter på å bli tatt i bruk om litt over 2 mnd. Gleder meg kjempemasse =)
Venter på bitteliten Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Kan jeg spørre hva du måtte betale for en brukt vugge? Jeg har tenkt på å kjøpe en selv. Tenkte først å kjøpe helt ny, men kan man få en fin brukt vugge så kan jo det være noe. Er så praktisk når man har stue i første etasje og soverommet i andre. Da kan man legge ungen på et trygt og varmt sted når man er i stua eller kjøkkenet.
Kystrøya Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2007 klart du kan spørre hva jeg betalte for en brukt vugge =) Betalte 500 kr for den. Hadde vært i bruk i bare 3 mnd, så ser helt ny ut. Godt fornøyd =) Tenker som deg jeg. Skal ha babyen sovende/liggende i stua på dagtid, slik at den venner seg til både lyder og slikt, og fordi vi har soverommene i 2 etasje.
Sunniva78 har to små Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Så koselig:-) Vi satte vogga på stua selv nå denne uka, har til nå vært "oppbevart" på soverommet. Men nå som vi vasket rundt flyttet vi den likegodt... Veldig praktisk å ha vogge på stua, gleder meg til det ligger en liten krabat nedi:-) Jeg har bilde av den på profilen min:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå