Tredjemann på vei :D Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 http://www.babyverden.no/templates/Article____71305.aspx?SID=BVN&TN=1&PID=71305&T=#SHID Grøss og gru... Og jeg som også hadde en fødsel på rundt 3-4 timer første gang for 2 år siden! Da fødte jeg en gutt 14 dager før termin, helt grei og ukomplisert fødsel. I mai/juni, 2,5 år etter første fødsel, skal jeg føde igjen... Er livredd for at det skal gå enda fortere! Lillemann trenger jo barnevakt og eneste alternativene bor minst 20 minutters kjøring unna oss... Men har vel egentlig ikke så stor grunn til bekymring ettersom alt gikk så greit sist. Hvis jeg skulle føde før jeg når frem til sykehuset, har jeg jo tross alt vært igjennom det tidligere, så jeg kjenner vel når jeg bare MÅ presse! :-)
Tredjemann på vei :D Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. desember 2007 ...ingen som ville lese denne nei:-)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Å hjelpe meg!! Det var jo ekstremt, da - 18 minutter! Ble nesten litt svett av å lese denne....=)
Tredje bolla i magen :) Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Oh, håper virkelig ikke det går så fort her nei. Brukte 7 timer på første mann og 5 timer på andre, så noe fortere enn tre timer synes jeg ikke er nødvendig :-) Vet ikke om jeg hadde satt meg i bilen hvis det der hadde skjedd meg. Tror kanskje heller jeg hadde holdt meg hjemme og fått tilkalt jordmor hjem.
Tredjemann på vei :D Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2007 Ja, huff og huff... Jeg hadde nok holdt meg hjemme om jeg kjente at jeg måtte begynne å presse så tidlig. Kan jo være farlig å holde igjen på pressriene! Hørtes helt jævlig ut å krype inn i heisen alene med pressrier og full pakke!
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Oi, nå ble jeg litt nervøs her hehe. Både mamma og mormor har hatt bare raske fødsler, over på noen få timer, og tanta mi (mammas søster) har hatt 3 styrtfødsler. Nevnte det for jordmor sist kontroll, og hun sa bare at man kjenner når det sjer å man rekker å komme seg til sykehuset. Vi har bare 10 min kjøretur også, men alike vel, har hatt mareritt om å ikke komme fram til føden i tide. Kommer til å dra med en gang jeg kjenner noe tror jeg. Vil heller tusle rundt på sykehuset hvor jeg har alt rundt meg enn å gå hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå