Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ei jente på snart 6 mnd som ikke vil sove om natta! Eller, like etter vi begynte med grøt sov hun plutselig fra 20-08 i nesten 2 uker (og vi var overlykkelige!!), men så slutta hun med det igjen da... Så nå våkner hun minst 2 ganger igjen og vil ha mat. I 24-01-tida og 3-4-5-tia...Jeg ammer.

Hun får grøt på formiddagen og til kvelds, og litt grønnsakspure til middag i tillegg til at hun ammes. I natt la vi henne på eget rom, men da våknet hun mer enn noen gang. Men vi gir henne et par netter til, og ser hvordan det går...

Noen som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres kjent ut. Har hatt det på den måten med alle mine tre. Når de får fast føde om dagen skal det ikke være nødvendig med pupp om natten.Men kjenner de lukten av mor så blir ofte fristelsen stor. Vi har da lakt barna på eget ro. Det blir bedre etter en stund. Alle min barn sover stort sett hele natten fra 19 til ca 6-7 om morgenen. Men i en overgangsfase måtte pappan stille opp. Han tok nattevåken da vi sluttet med natt amming. Barna ble bare enda mere frustrert om jeg kom inn for å roe dem.

Lykke til! Høres ut som du er på god vei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...