Krysia Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Babyen min liker å ha ting tett inntil hode/ansikt når hun sover. Om dagen sover hun i voksipose i vogna, men om natta er det verre. Vi har hatt tepper, klær og ammepute dandert hyggelig i hodeenden av senga, men nå som hun er blitt større (4 m), klarer hun å dra alt dette så det ligger over ansiktet. Det liker ikke vi voksne! Men uten noe "padding" rundt hodet sovner hun ikke. Er det kanskje noen som har forslag til hva vi kan gjøre? Sengekant holder liksom ikke, den er ikke nær nok. I natt bygde jeg opp med tepper under lakenet, det fungerte sånn passe. Blir glad for tips!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Vi har det på samme måten. Det har endt opp med at mini er avhengig av to ting for å sovne her. En liten bamse som han vil ha inntil kinnet på ene siden, og en av mine t-skjorter på andre siden av hodet. Denne t-skjorten har han nå begynt å bakse noe veldig med, så ofte ligger den over ansiktet. Har prøvd å ta den bort, men det er umulig. Men nå har jeg kjøpt en sutteklut til han, som jeg har begynt å legge sammen med t-skjorta. Tenkte å vente til han blir vant til å ha den der, og se om den kan erstatte t-skjorta etterhvert. Eneste rådet jeg har å komme med:-)
Krysia Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2007 Takk! Klut kan jeg også prøve. Kan jo puste gjennom gas!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Ja, det går an med en sånn stor gasklut. Det jeg har er en sånn myk plysjklut med olebrummhode på. Den er såpass liten at det ikke er noe fare ved å la den ligge over hodet.
Krokka og prinsessa Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Vi har en "Fast" stor hodepute, som hun ikke kan få over seg...
babybooooom-OG Alisha babyen.. Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 åååå, det er akurrat som snuppa mi gjør..det er jo så søtt, men så veldig skummelt.. Tidligere var det greit og ha puten min inntil ansiktet sitt..men nå skal hun ha den over ansiktet, hun vil ligge under puten min..det går jo ikke, så når jeg tar dn forsiktig bort så blir det hyl og skrik...men hun har en bamse som hun syntes er veldig god å ha mot kinnet sitt... de er nå rare, disse små...
Snupi27 Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 om du har litt stort laken kan du legge ammeputen under den så hun ikke får tak i puten selv men kan fortsatt ha hodet mellom den =) vi bruker en stor gulpeklut" men de har blitt koseklutene hennes.. hun har de alltid når hun skal sove og når hun koser seg.. ligger som regel helt over ansiktet hennes.. hehe..
Zznorkfrøken Skrevet 21. desember 2007 #9 Skrevet 21. desember 2007 Har prøvd å legge en myk liten dukke og en luftig strikket koseklut ved hodet, sliter med samme problem.
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 21. desember 2007 #10 Skrevet 21. desember 2007 snuppa vår har slike rosa gaskluter som gulper kluter og må alltid ha 3-4 stk rundt seg i sengen.. de ligger foreløpig nintill kinnet. hun er 3 mnd.. når vi legger henne legger jeg en inntil kinnet og nesen, så går jeg opp ikke lenge etter og har hun da sovnet tar jeg den vekk litt.. gas klutene kan jo pustes gjennom ja.. men jeg syntes bare det er søtt med slike kose ting:)
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #11 Skrevet 21. desember 2007 du kan rulle sammen et håndklede og feste strikker rundt det i endene. Da vil hun ikke klare å få det over seg
Suturtang Skrevet 21. desember 2007 #12 Skrevet 21. desember 2007 Vi har en sugleklut babyen liker å tuste med.Det hjelper han å sovne og er ikke farlig å ha over ansiktet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå