Labambie Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Våknet i morges,var så svimmel at jeg måtte holde meg fast i senga, så kom kvalmen og så oppkastet... :( Er dette noe som går eller? Jeg blei brått ekstremt dårlig..
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 JA! I hvertfall har det gått de siste ukene på sørlandet.
Maigullet Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 vi har hatt det her i Sunndalen, og nå har det kommet til Trondheim også hører jeg...
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Det er nok noe som går. Jeg var innom jobben en dag, i en barnehage i Oslo, der har det vært ekstremt mye. 2-3 dager etter besøket fikk jeg det. Kjedelig, men har gått over nå
gulda Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Jepp! Holder på å komme meg nå etter et par tøffe dager.. De sier i nyhetene nå at det er noe som går, så er jo greit å vite hva det er. Men syntes selv at det var verre med babyen i magen -likte ikke det noe særlig. Får håpe flest mulig slipper unna! Og god bedring )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå