Gå til innhold

Må bare erkjenne èn ting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det er at jeg syns krangle her på dib er verre enn noensinne. Når jeg var på bim husker jeg alle de konstruktive debattene som rullet på nettopp krangle på dib. så kom det en dag en krangleside på bim. Gud vet hvem som etterlyste det? Det ble jo bare en masse drittslenging og uthening av enkeltpersoner og/ eller enkeltnick. Man får informasjon på de andre sidene, for så å spy ut eder og galle som anonym på krangle.

Må bare gratulere: Vi har en like kjip krangle her på dib nå. Etter alle hetsingene som har vært nå de siste par mnd, så har ikke Dib's krangle klart å heve seg. Dessverre.

Og det er kjipt, for DETTE var virkelig en bra side før vi lot anonyme ta over forumet og få vann på sine møller...

ser sjeldnere og sjeldnere til de nickene som har litt intregitet og tildels også intelligens.

KAN IKKE DERE KOMME TILBAKE, A???

God jul- jeg ønsker meg "gode, gamle KRANGLE tilbake"

(Fra moderator ønsker jeg meg egen drittsleningsside..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har du bidratt med da? Og hvem er det du vil ha her? Blir ikke bedre enn det du gjør det til.

Skrevet

Jeg har nå (innbiller jeg meg) vett til å ikke kaste meg inn i en diskusjon jeg ikke har greie på. Jeg har det også bra med meg selv, hvilket tilsier at jeg ikke trenger hakke på eller henge ut andre for å ha det gøy. Selv om jeg har stor omgangskrets og nære, gode venninner har jeg hatt nytte av både dib og bim. Jeg har brukt det til å spørre om trivielle ting der og da, og fått mange gode tips basert på andres erfaringer. Har også blitt kjent med flere kjempeflotte mennesker!

Fikk du svar på det du lurte på, anonym 10:23?

Skrevet

Er ikke helt enig med deg der nei. I gamle dager (da jeg var ung*?)8(o))og før det fantes kragleside overhodet var skravlesidene til tider så ille at moderator modererte stort sett hele tiden og advarsler fra jordmor Siri haglet for at folk skulle skjerpe seg. Løsningen ble selvsagt å opprette en egen krangleside her og der....Noe er jo på kanten, men det heter vel ikke krangleside for ingenting....dessuten bør jo litt av det som står her leses med en god kanne ironi, litt sitron og kaffe så skal du se at du riktig koser deg mellom antall ganger du setter kaffen i halsen. Helt ærlig: konstruktive diskusjoner vil jeg egentlig ha meg frabedt på denne siden................det er jo ikke noe poeng i å diskutere noe uten å kunne belyse absolutt alle sider av en sak og absolutt alle saker i en diskusjon, eller hva?

Skrevet

Vi har blitt slappe. Verdensproblemene er løst, og alt er diskutert en gang før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...