3 har blitt 4 Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 Da har jeg bestilt meg vinterkåpe og dongeribukse fra hm til etter fødsel... Gleeder meg til å gå i vanlige klær igjen(håper de passer da..)!!!Lurer veldig på hva jeg skal ha m m på føden som jeg kan bruke etter fødselen ,husker ikke hvordan kroppen var sist gang(10 år siden)..Men husker hvor deilig d var å føle seg litt fresch igjen..
Slalotte Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Gleder meg jeg også Har vært veldig mye julegave shopping i det siste og ser litt på klær, men er så lei av klær for ingenting jeg har passer meg men kommer jo på det at nå er det bare 1 dag til termin og jeg kan gå i normale klær snart.. så gleder meg kjempe mye.. Sambo har gitt meg 3000 kr til at jeg kan få kjøpe meg noen fine klær og se litt staselig ut etter fødselen.. kjempe søte samboeren min <3 Har kjøpt meg en topp som jeg skal bruke på juleaften, den passer som ikke gravid og til gravid så er fint jeg får se litt snasen ut på juleaften.. hehe..
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Hehe, kjenner jeg må humre litt..Mest fordi jeg gleder meg til å bli kitt magen selv, men et at kroppen min ikke blir å passe noenting før noen mnder etter fødselen. (Jeg håper på sommeren.) Etter fødselen tar det jo litt tid før magen "krymper"(masse løs myk hud..man ser fortsatt gravid ut>.<), så på sykehuset burde du ha mest mulig myke klær på deg. En annen ting er jo at man faktisk ikke bryr seg heller.Eller, jeg gjør ihvertfall ikke det den første tiden etter barnet er født. Men joggebukser er digg på sykehuset. Mørke, i tillfelle man blør igjennom..Og singleter med genser over, slik at man bare trekker opp tskjorten og ned singleten over puppen så man ikke sitter å blotter hele herligheten til resten av fødeadelingen. Ønsker deg lykke til:)
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 He he...er totalt enig med anonym over her;-) Ta med praktiske klær på sykehuset, selv om det finnes de som hopper rett i olabuksa så trur jeg ikke de er mange..he he Jeg hadde bare med meg praktiske og kose klær på sykehuset sist og det er det som ligger i baggen nå.. du blør masse muligens sydd skal jobbe med amming..ikke akkurat trange bukser og korte topper man vil ha da... kan bare snakke for meg selv da sef, men jeg må vente noen mnd desverre, måtte hvertfall det sist;-)
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 Ta med deg løstsittende klær til å ha på etter fødselen. Det tar litt tid før magen krymper og det er vondt å ha for stramme klær etterpå. Dessuten blør man jo ganske mye etterpå og da syns jeg det var ekkelt å ha trange bukser. I starten av amminga så er puppene veldig ømme og da lønner det seg å ha noe løst og ledig. Og en ammetopp er nesten et must, så man slipper å kle av seg for å amme. Og gode, litt store truser er greit. Man kan da være litt fresh selv om klærne er litt løse! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå