happy_boy07 Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 jeg har en liten gutt paa 3 mnd, og har veldig lyst paa en til...er det for tidlig?? hva synes dere om det der ute?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Det må du nesten avgjøre selv:) Det er ikke sikkert du blir gravid med en gang heller, men det kan også hende det klaffer med en gang. Jeg har også en på 3 mnd. Har på en måte lyst å prøve, når jeg får mensen igjen, og på en annen måte ikke lyst. Har litt lyst å være herre over egen kropp en stund.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Det finnes ikke noe fasit. Vil du, så vil du.... Jeg selv ville nok tenkt litt mer på hva babyen du har nå trenger. Er du klar for å løpe etter et lite barn som går og river ned alt - når du er høygravid? Er du forberedt på å ha våkennetter når du har behov for kvile?
♥allegodetingertre♥ Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Det er noe du selv må avgjøre.....jeg ble gravid omtrent med engang etter fødselen...guttungen er litt over 5 mnd og jeg er nå 3,5 mnd på vei med nr 2. Var ikke planlagt at det skulle skje så fort..men er velkommen uansett Vi hadde uansett planer om flere barn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå