Gå til innhold

Når skal dere si det til kommende besteforeldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei!

Har jo nettopp fått vite at jeg er gravid, men når skal dere si det til kommende besteforeldre i forhold til hvor langt dere er på vei?:) Har ikke helt greie på hva som er "normalt" der jeg=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom man ikke er i gang med lege, UL eller annet, at man bare vet man er gravid altsaa - paa normalt vis =o) - saa er det mange som sier det rundt uke 12, evt foer dersom de velger det selv da. Er jo saa vanskelig aa holde hemmelig... =o)

Selv har jeg sett spiren tre ganger paa UL, senest i gaar (av grunner da, ikke bare fordi jeg er nyskjerrig) og legen sier alt er greit og fint og at jeg ikke - for min del, etter saa mye kikking - trenger aa tenke paa uke 12 som den magiske grensen, saa vi sier det naa til jul vi, da vil jeg vaere 10 uker avgaarde.

Jeg har skravlet til venninner for lengst jeg da, men ikke til familie.

Lykke til! De blir nok glade.

Skrevet

Jeg er 12 uker i dag. Siden vi er så nære har vi bestemt oss for å vente til jul med å fortelle det.

Kollegene mine har visst i noen uker at jeg er gravid (ble konfrontert med det samme dag som julebordet, og jeg gadd ikke lyve..Så da ropte hun det ut til alle de andre at det var gode nyheter!!! hehe)

Vennene våre er jeg redd finner det ut på lørdag, da er vi bedt i nissefest. Det er ikke unormalt at jeg ikke drikker, men at jeg ikke tåler røyk er nytt, da jeg røykte selv frem til august, samt at jeg har begynt å få bittelitt mage...

Skrevet

jeg har vært gravid to ganger før da..var med en annen far..

første tabben gjorde jeg med nr 1..ville vente til uke 12 da jeg har vært med lege

MEN ei uke før så lak det jo ut så den kommene farfar fikk vite det av ANDRE!!! ble spurt skal du bli bestefar?!?

For jeg har en jobb der jeg røper meg veldig at jeg er gravid..for det første må jeg unngå tunge løft..så er somme plasser jeg ikke kan stå (jobber i produskjon)