Fruktjuice-og-vann-lensmann... Skrevet 19. desember 2007 #1 Skrevet 19. desember 2007 kom igjen jenter, legg ut handlelista deres, så kan vi hjelpe hverandre så vi ikke glemmer noe! jeg har ikke kommet så langt på min enda: bleier dopapir ribbe brus julebrus øl sennep fløte rød saus risgrøt mandlegave - marsipangris rødkål erter negro lefser flatbrød mandeldråper kaffe gløgg mandler, rosiner
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Grøt til Thea Middagsglass Fruktmos NAN 2 Bleier og maaaaaat og godis!!!!
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Haha, sendte mannen ut på handel i går, han fikk sjokk når han så lista. To sider med varer, doble kolonner, hehe. Husker ikke alt, men her er litt pålegg frukt grønnsaker rødbeter sylteagurk frosne rundstykker røkelaks melk fløte brus snop såpe smør tørkepapir servietter stearinlys saft bossekker bind bleier salve desserter middager kjeks egg sild og masse diverse ;-)
Kaffemocca Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 Mye av det over og i tillegg: Shampo/ balsam tannkremd/ tamponger Bin Andre hygiene produkter det er kjedelig å gå tom for
Fruktjuice-og-vann-lensmann... Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2007 dytter litt jeg, kan jo hende det er flere som trenger tips;) masse snop skal inn her iallefall, det er jo store poser med twist til 39,90 på ica(?) og bruskassesalg på spar! fint det:D
MissAntrop Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 I tillegg til mye av det som allerede er skrevet; Frukt Juice Melk Snack (potetgull etc) Fløte Ananas, majones, epler og blå druer (til waldorfsalat)
MissAntrop Skrevet 19. desember 2007 #9 Skrevet 19. desember 2007 og surkål rødkål poteter rosenkål julepølse og nissepølse
* 5 om dagen * Skrevet 19. desember 2007 #10 Skrevet 19. desember 2007 husholdningssaft, til å lage rød saus av... har en lang liste jeg og, som ligger " på vent " fyller på ettersom jeg kommer på ting. har masse av det som er nevnt over. jeg må bare huske å kjøpe dobbelt opp siden vi får gjester 2.juledag, og får ikke handlet inn etter julaften...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå