Gå til innhold

Her kan jo jeg være :)


Chezka

Anbefalte innlegg

Testet positivt i dag, 2 - 3 dager før IKM, men testen var knallpositiv straks. Vi er i 5. pp, og det har nok ikke gått helt opp for meg enda. Hvis alt går bra har jeg termin 3. september!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER!!!

 

Her vil jeg også være:-)

Hvis jeg er gravid nå blir det termin 10.09.08!

Spennende, jeg vet ikke om jeg klarer å holde meg til nyttårsaften med å teste! Skal på mange juleselskap og hva er unnskyldningen for ikke å drikke da? Skal overnatte og kan ikke skylde på at jeg skal kjøre hjem igjen! Kanksje jeg skal skylde på penicilinkur eller noe sånn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Gratulerer så mye som den første her inne (tror jeg) med positiv test :) Det var vel den flotteste gaven å få!! Jeg håper så sterkt jeg også, og får termin sånn ca likt med deg om det klaffer. Når hadde du første dag i siste mens? Og hvilken test brukte du? Jeg regner å ha IKM på julaften nemlig, men terminberegningen sier enten tredje eller fjerde september.

 

Vi er nå i vår sjette pp, og har dessverre mistet en på veien, men neste spire har å klore seg bom fast!!

 

Nok en gang, gratulerer med årets julegave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og takk! Ja, dette var tidenes julegave :) Hadde jo stooore planer om å gi en evt positiv test med rød sløyfe på i julestrømpen til mannen min, men....Jeg hadde aldri i verden greit å holde meg i flere dager. Han fikk istede vite det straks :))

 

Jeg hadde første dag i mensen 25. nov, og egentlig IKM 22./23., hadde planlagt å teste julaften hvis TR ikke dukka opp. Først testa jeg med vanlig CB og fikk opp et klart kryss med en gang, før kontrollstreken. I dag testet jeg med CB digital som jeg hadde liggende og der blinka det "gravid" etter noen sekunder. Det var for øvrig en genial test - ingen tyding av streker der i gården.

 

Jeg krysser fingrene og sender massevis av babystøv til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Jeg tror det med penicillinkur er kjempelurt. Du kan jo si at du har en urinveisinfeksjon f.eks? Jeg har lyst til å fortelle det til hele verden, tror nok vi røper oss i løpet av jula ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Når har du IKM? Jeg greide ikke å vente til IKM, testa 3 - 4dager før jeg, men CB-testen ble knallpositiv likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...